Ringerike Medisinske Senter

Kartverksveien 9 3511 Hønefoss

Siste vurderinger av behandlere ved Ringerike Medisinske Senter

En dyktig og vennlig lege

Lege: Øyvind Kjelsvik Skrevet

Gir inntrykk av å ha god tid til pasienten selv om jeg vet det er stor pågang/ventetid
Han får pasienten avslappet på grunn av sin vennlige væremåte
Faglig sterk, samtidig flink til folkelig forklaring
Henviser videre ved behov

Pratsom og hyggelig

Lege: Øyvind Kjelsvik Skrevet

Dette er en lege for de som har god tid. Man må alltid påregne ventetid, men samtidig får man god service når man kommer inn. Han har alltid tid til litt ekstra "utenomprat", slik at jeg som pasient blir rolig der. Men det er en ulempe ved å bruke Ringerike Medisinske senter, og det er at det er så vanskelig å få bestilt time der. "Time på dagen" Man må bruke SMS eller nettet. Er sikkert greit hvis det er veldig akkutt, men ikke f.eks. hvis det er barn som skal til legen etter skoletid o.l. Bør åpne for litt mer fleksible løsninger, det er ikke alle som har mulighet til å gå fra jobb midt på dagen.

Men selve legen er jeg veldig fornøyd med.

En lege man kan stole 100% på

Lege: Mehrdad Ostadazim Skrevet

Mehrdad tok min kone, meg og mine barn seriøst ved ulike hendelser der vi bare ble sendt hjem av andre. Flott fyr som har tid til å være grundig, og ikke bare skuffe folk igjennom systemet. Verdt å bruke litt ventetid på legekontoret for!

En lege til å annbefale

Lege: Mehrdad Ostadazim Skrevet

En blid og hyggelig lege som jeg har brukt i noen år..Alltid tid til å lytte Tar deg som passient på alvor.

Dyktig og Ærlig

Lege: Mehrdad Ostadazim Skrevet

Dyktig lege som alltid tar seg tid til å forstå meg og hva som feiler meg. Han gir gode råd og forklarer på en enkel og forstålig måte, han er rask med videresending til spesialist når det behøves. Kan anbefales på det sterkeste.