Flattum Legesenter DA

Hønengata 70 3515 Hønefoss

Siste vurderinger av behandlere ved Flattum Legesenter DA

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Maya Nikolova Yurukova Skrevet

Kjempe fornøyd tar tak i ting synes jeg blir tatt på alvor

Helt lege som vet hva hun gjør

Lege: Maya Nikolova Yurukova Skrevet

Hun er helt enkelt den beste legen jeg har hatt som vet hva hun gjør,nøler ikke med å henvise deg til spesialist,lytter til det du har og si og jeg har opplevd at hun har ringt på kvelden med prøvesvar hvis hun mener det ikke kan vente,
Hun sier rett ut det hun mener og det synes jeg er helt greit. :)

Helt ok !

Lege: Maya Nikolova Yurukova Skrevet

Flink på det hun gjør. fant ut at jeg hadde lungebetennelse uten at jeg visste det :) Desverre så føler jeg at jeg må være skikkelig syk for å ta kontakt , hvis ikke kommer det kommentarer.

Arrogant

Lege: Maya Nikolova Yurukova Skrevet

Svært misfornøyd med denne legen. Bastant, lite lyttende og arrogant.

Dyktig lege når det gjelder det fysiske!

Lege: Maya Nikolova Yurukova Skrevet

Maya er uten tvil den beste legen jeg har hørt om når det gjelder fysiske problemer/sykdommer! hun har alltid funnet riktig medisin til meg, og forutså på dagen hvor lang sykemelding jeg trengte pga en overbelastet fot. Hun er også glimrende i forhold til småbarns sykdommer!

Det beste er imidlertid det at hun alltid sender oss videre til spesialist hvis hun er usikker. Det liker jeg svært godt! Det gjør at vi som familie føler oss svært godt ivaretatt når det gjelder det fysiske.

(så får det heller stå sin prøve at det psykiske i grunn ikke blir ivaretatt, og at det å være gravid og ha plager med det- så man ikke kan stå oppreist -ikke er noen grunn til sykemelding.. for "det er ikke noen sykdom å være gravid"...)