Nedre Eiker Legesenter

Strandveien 39 3050 Mjøndalen

Siste vurderinger av behandlere ved Nedre Eiker Legesenter

Alltid tilgjengelig når på jobb!

Lege: Khakan Altaf Chaudhry Skrevet

Be om å få snakke med chaudhry, og han ringer deg opp ved første anledning. Og er man blitt kjent med Chaudhry, kan mye ordnes per telefon eller annen måte. Alltid på lempligst mulig måte for pasienten om nødvendig.

Beste legen - EVER

Lege: Bahram Kiani Skrevet

Jeg og mine to yngste barn har brukt Bahram Kiani som fastlege i noen år. Han er HELT UTROLIG!! Tviler på at det noen gang går an å finne bedre lege enn han.
Han smiler, stiller opp - og gir oss håp de gangene alt ser håpløst ut.
Stooor takk til han! Håper inderlig at han husker å ta vare på seg selv og sine kjære, midt oppi alt han holder på med - og alle han har omsorg for!. .

flott fastlege

Lege: Khakan Altaf Chaudhry Skrevet

hører alltid på pasientens egne vurderinger. er blid,hyggelig og ønsker gode løsninger for alle.

Ok

Lege: Khakan Altaf Chaudhry Skrevet

Bruker for kort tid på pasienter, ikke tilgjengelig for time bestilling som passer for meg. Jeg prøvde å bestille time hos legen, men fikk ikke time før ca 3 uker etter ønsket lege time.

Kjempeflink lege!

Lege: Bahram Kiani Skrevet

Dette er en serviceminded meget effektiv lege som bestandig har tid til deg. Hardu ikke time og det er noe som haster så greier han å få putta deg innimellom ofte på bekostning av sin egen lunsj.