Heiaklinikken

Gamle drammensvei 98 3420 Lierskogen

Siste vurderinger av behandlere ved Heiaklinikken

Anbefales på det varmeste.

Lege: Anita Fransplass Skrevet

Hun har alle kvaliteter en god fastlege skal ha.
Varm, imøtekommende, erfaren, kunnskapsrik og bestemt.
Jeg kommer aldri til å bytte !

Den absolutt beste legen jeg har hatt!

Lege: Anita Fransplass Skrevet

Empatisk, forståelsesfull og faglig dyktig! Tar seg alltid god tid og føler meg ivaretatt. Har hjulpet meg til å få riktig diagnose etter tre år med feildiagnose fra annen lege.

En flott og sympatisk lege.

Lege: Erlend Aasbø Olaussen Skrevet

Jeg har gått til Dr. Olaussen helt siden han startet. Han er en lege som stiller opp når man trenger han. Flink å formidle prøvesvar på ting både og ringe og via sms. Han er en lege jeg kan anbefale på det varmeste. Jeg har fortsatt hos han selv om jeg har flyttet og bor 10 mil tur-retur unna. Eneste som er litt negativt, er at de alltid er forsinket, men det er at de bruker tiden på hver enkelt pasient, og ikke "kastet ut, på minuttet". Jeg vurderer å bytte lege pga avstanden, men så redd å komme til en lege som ikke tar meg som jeg er. Når man er kronisk syk, trenger man en lege som forstår deg og følger deg opp. Det gjør han:)

Plusset er at det er gratis parkeringsplass der, og plass til mange biler.

Ikke tilgjengelig

Lege: Leidulv Solnør Skrevet

God på å lytte til pasienten, behagelig opptreden, men for treg og skaper laaaang ventetid - så lang at jeg har gått derfra og oppsøkt annen lege. Kanaliseres ikke til andre leger på legekontoret når han ikke er tilgjengelig, får time flere uker frem i tid, ikke tilstrekkelig service orientert legekontor

Behagelig og flink lege

Lege: Leidulv Solnør Skrevet

Føler meg godt ivaretatt som pasient. Veldig rolig og behagelig lege som tar seg god tid til pasientene. Grundig og dyktig lege som også er god til å forklare på en forståelig måte. Eneste negative må da være at det blir ekstra lang tid for dem som sitter på venterommet...

Han er heller ikke en lege som bare skriver ut sykemeldinger, så slik sett er han også en samfunnsøkonomisk fordelaktig fastlege.