Heiaklinikken

Gamle drammensvei 98 3420 Lierskogen

Siste vurderinger av behandlere ved Heiaklinikken

Tar ikke pasienten på alvor

Lege: Leidulv Solnør Skrevet

Følte meg som en byrde for han i en vanskelig situasjon der det letes etter årsak til sykdom. Jeg føler meg ikke tatt på alvor og at jeg skaper medarbeid for han. Veldig lang ventetid på å komme inn. Lite villig til å sende meg til spesialist der han ikke kan gi meg svarene jeg leter etter.

Velsignelser

Lege: Leidulv Solnør Skrevet

Ikke er han bare en dyktig lege med lang erfaring, med riktige diagnoser, er han samt en fantastisk menneske med gode verdier som tar seg til å høre på deg for å gi deg den behandlingen du trenger.
Ved å han som fast lege, har det hjulpet meg både fysisk og psykisk. Han er en lege med god kunnskap i både fysiologi og psykologi.

Det må sies at han alltid er sen med avtalene men verst det siden han er en god lytter og tar seg av pasientene:)
Veldig takknemlig for å ha han som fastlege.

En meget belastende erfaring

Lege: Leidulv Solnør Skrevet

Er skremt over umenneskelig behandling og manglende vilje til å hjelpe og veilede i en svært vanskelig tid. Ingen vilje til å sette seg inn i sykdom eller bistå i oppfølging innenfor spesialhelsetjenesten. En uutholdelig situasjon som bidro til en svært tung ekstra byrde i min situasjon.

Kompetent, grundig og forståelsesfull

Lege: Anita Fransplass Skrevet

Denne legen viser både omsorg, kompetanse og handlekraft. God balanse mellom det å være forståelsesfull samtidig som hun peker på pasientens egne ressurser. Støttende i kommunikasjonen, samtidig som hun setter grenser. Rask til å henvise videre til spesialist og andre instanser når det er behov for det. Går ikke utover sin egen kompetanse. Bunnsolid. Vi kunne ikke vært mer fornøyde.

Bra fastlege og barnelege

Lege: Erlend Aasbø Olaussen Skrevet

Hvis du vil ha en lege som tar deg på alvor, som ikke dømmer deg. Som faktisk bryr seg så er dette din lege.
Han gir deg ikke bare resept på tabletter og kaster deg ut, han finner ut hva du egentlig trenger. Han graver dypere.
Ser han at barnet ditt har det vanskelig så tar han seg tid til å snakke med barnet. Når man møter sånne leger som faktisk bryr seg så mye så må du forvente litt ventetid. Vil du ikke vente så få deg en time tidlig på dagen.

Det er flere gode leger på denne klinikken, og de gir deg en time raskt. Du må ikke vente flere uker på en ny time. Jeg har flere ganger fått time dagen etter eller to dager etter at jeg har ringt.

Anbefales på det sterkeste.