City Legesenter AS

Nedre Storgate 6 3015 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved City Legesenter AS

Finn en annen lege med en gang!

Lege: Aje Paul Singh Dhillon Skrevet

Får ikke oppfølging som avtalt. ikke oppfølging av ny medisinkur som skulle oppdateres etter 4 uker. kunne få time 1 mnd senere. Ikke tilbakemeldinger på eksterne undersøkelser. Purret etter 3 uker fikk ikke noe svar bare mulighet for time en mnd senere. Beklager men dette kan ikke være slik norsk helsevesen skal virke. Denne måte å behandle pasienter kan vel ikke være riktig!

ARROGANT OG DÅRLIG PASIENT STØTTE

Lege: Aje Paul Singh Dhillon Skrevet

Fungerer dårlig som støtte og hjelp i viktige NAV relaterte saker (baser deg på advokat hjelp hvis Aje er din fast lege).Lytter absolutt ikke til pasientens problemer og behov, gjentar behandlinger som ikke fungerer han virker ekstremt arrogant og leser lite pasient historikk og tar heller ikke initiativ til å undersøke viktig informasjon fra tidligere lege historikk og utredninger han velger ofte å diskutere istedet for å lytte til pasienten, men på den positive siden virker han intressert i faget er presis på jobb og kan det grunnleggende i lege yrket. For min del ser jeg meg dessverre nødt til å bytte Aje Paul Singh Dhillon som lege.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Simen Christoffer Ruud Skrevet

Dette er første legen jeg føler vil fikse problemene ordentlig og ikke bare kaster piller etter de. Han bryr seg om pasienten og er flink til å kunne prate om ting. Veldig godt å ha noen man føler man kan prate med som lytter og forstår.

min opplevelse

Lege: Sarah Giessing Kallevik Haagensen Skrevet

Jeg har alltid slitet med å finne en lege, også byttet jeg til sarah i håp om å få hjelp... men det gikk ikke så bra. Jeg har psykiske problemer, kom flere ganger til henne å prøvde å fortelle, men hun gjorde ikke noe videre med det. Hver gang jeg fortalte om problemene mine, så ble jeg usikker på meg selv. Fordi jeg fikk rare blikk og tilbakemeldinger som fikk meg til å føle at hun ikke trodde på meg helt.

Arrogant med liten empati

Lege: Frøydis Anne Brunvoll Sørensen Skrevet

Jeg ble skuffet over denne legen.
Hun virker vimsete og uryddig, kom med råd som ikke passer. Lyttet ikke på hva pasienten mener.
Hun går med vanlige klær og ikke som helsepersonell.
Anbefales ikke!