City Legesenter AS

Nedre Storgate 6 3015 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved City Legesenter AS

Genuint omsorgsfull, varm, lyttende, løsningsorientert og humoristisk!!

Lege: Sarah Giessing Kallevik Haagensen Skrevet

Jeg verdsetter henne høyt!!! Hun gjør sitt ytterste for å hjelpe meg,og hun er behagelig på alle måter. Jeg har vært alvorlig syk i mange år,og har møtt på mange ulike legetyper. Sarah har vært snill og god mot meg fra dag EN!!! Hun tar ansvar,er ryddig og stiller opp 100%. Hun er den beste legen jeg har hatt på evigheter!! Hennes lune humor,og varme smil er så godt å møte.

Beste og mest omsorgsfulle legen

Lege: Frøydis Anne Brunvoll Sørensen Skrevet

Frøydis er den mest omsorgsfulle og flinke legen jeg noen gang har hatt. Jeg fikk henne da min fastlegen hadde permisjon. Etter første møtet ble vi tatt godt imot. Hun tok tid til meg og var veldig flink til å lytte. Hun bruker god tid til på både meg og barna. Hun er veldig flink til å henvise fort samt svare på ekonsultasjon. Hun gir meg en god trygghet og er bare helt herlig.
Beste legen man kan få. Familien vår er så heldig som har Frøydis.
Anbefale den legen på det sterkeste.
Mvh

Nedlatende og vrang

Lege: Sarah Giessing Kallevik Haagensen Skrevet

Her får man ikke god hjelp. Hun har en utrolig ubehagelig holdning, når man forteller sine symptomer blir man avvist, har vært der og trengt hjelp for forskjellige ting men hver gang har hun bare avfeid meg helt, det virker som om hun ikke tror på meg. Siste legetimen jeg hadde med henne (og siste jeg noen gang kommer til å ha med henne) så sa hun: er du liksom redd for at du har kreft eller? Jeg sa jeg hadde mye hodepine, nevnte vel aldri kreft eller noe i nærheten av det! Mange andre har vurdert henne på nøyaktig samme måte som meg, hun er kald, tillitsløs, nedlatende og dømmende, styr unna!

Som å være på en audition..

Lege: Simen Christoffer Ruud Skrevet

Han er ikke så flink til å ta en seriøs, tar veldig lett på ting og er avfeiende.
Som pasient sitter du med en følelse om at du må prøve å overbevise han hardere om din reelle situasjon. Det er ikke noe godt å gå ut derfra og fortsatt være usikker på om du ble behandlet riktig.

Føler meg sett

Lege: Sarah Giessing Kallevik Haagensen Skrevet

Sarah er en av de beste fastlegene jeg har hatt. Hun er dyktig, personlig og imøtekommende. Jeg har hatt en midlertidig utfordrende livssituasjon med mye sykdom i familien. I den perioden har jeg blitt møtt med støtte og profesjonell oppfølging. Jeg vil anbefale Sarah som fastlege.