Logo for Akademikliniken Oslo

Akademikliniken Oslo

Logo for Akademikliniken Oslo

Om klinikken

Akademikliniken er Nordens ledende privatklinikk innen plastikkirurgi og kosmetiske behandlinger og har over 30 års erfaring. Med over 300 ansatte, inkludert 24 kirurger, tilbyr Akademikliniken et bredt utvalg av tjenester, inkludert plastikkirurgi, injeksjons- og hudbehandlinger, og hudpleieprodukter.

Akademiklinikens klinikk i Oslo er utstyrt med moderne teknologi og har et team av erfarne plastikkirurger og sykepleiere som jobber sammen for å tilby kundene tilpassede helhetsløsninger for skjønnhet og velvære. Klinikken tilbyr en rekke operasjoner innen figur- eller kroppsforming som bukplastikk, fettsuging og Brazilian buttlift, samt brystoperasjoner som brystforstørrelse, brystløft, brystreduksjon, brystrekonstruksjon og tubulære bryst. De har også hudsentre i Oslo, Bergen og Stavanger der de utfører injeksjons- og hudbehandlinger.

Siste vurderinger av Akademikliniken Oslo

This is as good as it gets 😉🙏😉…

Lege: Mette Haga Skrevet

Jeg var hos Mette første gang for seks år siden for å få et brystløft. Hun ble anbefalt meg av en i bransjen og resultatet ble helt fantastisk. Jeg var den gang 57, tynn og ganske trent men puppene hang 😔…. Nå er de som de var når jeg var 40, super digg spør du meg. Jeg ble så trygt og godt ivaretatt på alle måter.

Dette gjorde sitt til at jeg seks år senere bestemte meg for å ta et ryggløft, og å stramme opp magen. Jeg har en kropp som jeg alltid har tatt vare på, er mye på sjøen og i båt og liker å gå i bikini, noe som jeg nå fremdeles kan👍. Begge disse inngrepene ble utrolig vellykket og jeg er strålende fornøyd. Vi mennesker er forskjellige og gjør våre prioriteringer, noen kjøper raske biler, merkevesker osv. Jeg har valgt å prioritere kroppen og det er så flott at vi i den moderne tid har muligheter får å ta de grep vi selv ønsker.

Tilslutt bestemte jeg meg for å stramme opp huden under armene og de ble også såå fine. I en alder av 63 år er jeg strålende fornøyd med kroppen min og ser frem til mange år i bikini 🤗…

Tusen takk kjære Mette for at du tok så godt i mot meg, for flotte inngrep og en fin oppfølging. Stor varm takkeklem fra [Navn fjernet av moderator]

Følelser og intellekt er på plass!

Lege: Mette Haga Skrevet

Hun er meget opptatt å være teknisk flink men klarer likevel å balansere både fagutøvelsen og det empatiske aspektet
som er vel så viktig.
Det som er fantastisk ved henne at hun nedprioriterer aldri kontakten til fordel for selve faget.
Jeg er blitt sett, hørt og forstått i tillegg er jeg meget fornøyd med resultatet.

En som sier ja til alt før msn betaler

Lege: Mette Haga Skrevet

Hatt en grusom opplevelse med henne. Hun overtalte meg og i en operasjon gjøre løft/reduksjon og bytte av proteser. Et ble ikke bra. Hun lover meg en korreksjonsop. Da spør jeg om det går an å endre proteser hvis jeg betaler samtidig i den op. Ikke noe problem! Bare mer penger. Når jeg vel kom til op og har betalt nekter hun å korrigere og fratar meg alle fremtidige ktr og tvinger meg å skrive kontrakt på det 2 min før inngang på op bordet. Hun korrigerte ikke det hun skulle pga at jeg ville endre proteser. 160 K fikk jeg betale totalt og da har hun ikke korrigert. Brystene er langt ifra perfekt. Men så lenge hun har pengene på kontoen så snur hun kappaen og sier andre ting. Styr unna denne damen.

Kirurgi rundt øynene

Lege: Mette Haga Skrevet

Har hatt operasjon på øyelokk for ca ett år siden og resultatet ble ikke bra. Arrene er langt ifra å være pene, dessverre… Må finne en annen kirurg til å fikse alt på nytt.

Ellers veldig hyggelig og imøtekommende kirurg. Personell på AK er også veldig hyggelig.

Trygt fagmiljø

Lege: Mette Haga Skrevet

Hadde i mange år ønske om bukplastikk etter er keisersnitt for 25 år siden,men fikk avslag i offentlig sektor. Jeg er så utrolig glad for at jeg tok kontakt med Mette Haga. Hun er profesjonell og ga god informasjon om mine muligheter og hva jeg kunne forvente av inngrepet. På dette tidspunktet hadde jeg også ønske om brystreduksjon. Resultatet er over all forventning- jeg gleder meg over at
klærne ikke lenger « strutter» over brystene, eller at jeg ikke får kneppet igjen bluser og jakker Eller å alltid ha noe som skjuler mageoverhenget. Men nå er blusen kneppet og oppi buksa!🤩 og jeg føler meg fin!
Jeg anbefaler en konsultasjon hos Mette hvis du har tanker om plastikk kirurgi.
Det er dessverre fortsatt sånn at plastikk kirurgi kanskje ikke er helt akseptabelt enda, fordi det forbindes med skjønnhet og ideal- oppnåelse. For meg, og helt sikkert mange flere der ute, har dette betydning for velvære og helse. Jeg var plaget med sopp og lukt- noe du ikke snakker med andre om, samt rygg og nakkeproblemer. For min del har dette blitt en reise jeg ikke trodde var mulig- flat mage og så fine bryst!🤗 jeg skulle så gjerne ha turt å gjøre dette for flere år siden - men det er fordommer som har holdt meg tilbake.
Hilsen ei helt vanlig dame, 58 år.