Logo for Akademikliniken Oslo

Akademikliniken Oslo

Logo for Akademikliniken Oslo

Om klinikken

Akademikliniken er Nordens ledende privatklinikk innen plastikkirurgi og kosmetiske behandlinger og har over 30 års erfaring. Med over 300 ansatte, inkludert 24 kirurger, tilbyr Akademikliniken et bredt utvalg av tjenester, inkludert plastikkirurgi, injeksjons- og hudbehandlinger, og hudpleieprodukter.

Akademiklinikens klinikk i Oslo er utstyrt med moderne teknologi og har et team av erfarne plastikkirurger og sykepleiere som jobber sammen for å tilby kundene tilpassede helhetsløsninger for skjønnhet og velvære. Klinikken tilbyr en rekke operasjoner innen figur- eller kroppsforming som bukplastikk, fettsuging og Brazilian buttlift, samt brystoperasjoner som brystforstørrelse, brystløft, brystreduksjon, brystrekonstruksjon og tubulære bryst. De har også hudsentre i Oslo, Bergen og Stavanger der de utfører injeksjons- og hudbehandlinger.

Siste vurderinger av Akademikliniken Oslo

Høyt nivå på service

Lege: Mette Haga Skrevet

Høy nivå på service og sterk faglig ekspertise. Trygg opplevelse og hyggelige ansatte. Anbefales sterkt.

God resultat og god ivaretakelse

Lege: Mette Haga Skrevet

Opr med brystreduksjon i november. Resultatet ble bra både ved at det ser pent ut og migrene og nakkeplager som så og si er forsvunnet.
Fikk en infeksjon rett etterpå men ble veldig godt fulgt opp av klinikken og Mette underveis.

Utrolig god opplevelse med Mette Haga

Lege: Mette Haga Skrevet

Er virkelig fornøyd med hele opplevelsen jeg har hatt med Mette Haga på Akademiklinikken, helt fra første konsultasjon, til operasjon (brystforstørring/silikon), oppfølging, siste samtale og ikke minst resultat.

Mette skaper trygghet i samtalen og gjorde grundige vurderinger for å sikre at resultatet skulle bli så godt som mulig. Jeg fikk veldig raskt tillit til Mette, og har hatt stor sans for hennes tilnærming til prosessen. Operasjonen gikk helt supert, og jeg er strålende fornøyd med resultatet nå et halvt år senere.

Kan varmt anbefale Mette grunnet hennes profesjonalitet, kompetanse, samt evne til å lytte og skape trygghet.

Kan ikke forestille meg bedre resultat

Lege: Mette Haga Skrevet

For 1 år siden kom jeg til Akademiklinikken og Mette Haga for første gang. Kroppen min hadde overlevd fire svangerskap, tre keisersnitt, og flere år med amming, men med ettåringen på armen så magen forstått 6 måneder gravid ut og puppene var tunge og helt uten spenst. Jeg følte meg ikke lenger hjemme i min egen kropp.

Denne sommeren går jeg stolt på stranda i ny bikini. Magen er flat (full bukplastikk) rumpa har fått spenst og puppene ser ut til å tilhøre en 20-åring (brystreduksjon)

Tusen takk, Mette Haga, ikke bare fordi du er en kunstner med kniven, men også fordi du så min fortvilede den gang, og jublet med meg etterpå! Dette er livskvalitet!

Fantastisk dyktig kirurgen

Lege: Mette Haga Skrevet

Jeg er meget fornøyd med brystreduksjonen min gjort av dr. Mette Haga. Resultatet ble enda bedre enn jeg kunne forestilt meg. Anbefales på det varmeste til de som evt. vurderer denne typen inngrep.