Akademikliniken Oslo AS

Sognsveien 70 0855 Oslo

Siste vurderinger av Akademikliniken Oslo AS

10/10

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Jeg er meget fornøyd med min nye nese etter operasjon med Dr. Bjørn Tvedt. Den er pen og naturlig, akkurat slik jeg ønsket meg den. Under hele prosessen følte jeg meg godt tatt vare på, og om jeg hadde visst hvor fornøyd jeg ville bli hadde jeg gjort det tidligere.

THE BEST!!

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Norges (og etter min mening Verdens) beste Plastisk kirurg!

utførte neseplastikk samt en BBL revision etter ett dårlig resultat fra en kjent Tyrkisk klinikk hos Bjørn. -en beslutning jeg takker meg selv for hver gang jeg ser meg selv i speilet.

Førsteinntrykket mitt var at han var genuint opptatt av meg og det jeg hadde å fortelle. Han var ærlig, realistisk og hadde mye kunnskap i faget sitt. Jeg fikk raskt tillit til han og skjønte at hos han var jeg i trygge hender.

Bjørn er en perfeksjonist. Jeg liker ikke bruke ordet «perfekt» men gjør ett unntak idag: Rumpa og nesen min er perfekt nå etter ingrepene.Resultatene overgikk alle mine forventninger og det som imponerer meg mest er hvor utrolig naturlig det ser ut. Han er en kunstner og legger mye stolthet i arbeidet sitt, noe som gjenspeiler seg i resultatene.

Med hjelp av Bjørn har jeg aldri vært mere selvsikker på meg selv og det er jeg evig takknemlig for. Tusen tusen takk!!

Anbefaler han på det sterkeste til alle dere som vurderer å gjennomgå ett kirurgisk inngrep. VÆR SÅ SNILL styr unna utenlandske klinikker, ikke spill russisk rullett med kroppene deres. Hos Bjørn er dere trygge og etter min erfaring garantert ett fantastisk resultat!

Fantastisk!!!

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Opererte nesen min hos Bjørn 26 oktober. For en fantastisk kirurg! Jeg hadde veldig stor/lang, tykk utenlandsk nese og var utrolig redd for å operere meg her i Norge, til jeg fant Bjørn. Under konsultasjonen merket jeg at han genuint brydde seg om hvor plaget jeg var av nesen min og ville finne den beste løsningen for meg. Var på 5 ukers kontroll i går med drømmenesen min. Får så mange komplimenter på nesen min. Ingen problemer med pustefunksjonen heller, merker nesten ikke at jeg har blitt operert.

Skal noen av dere operere nesen gå til Bjørn Tvedt.

Trygg hele med Dr Mette Haga

Lege: Mette Haga Skrevet

Jeg har ventet alt for lenge med å rette opp i en plagsom resctus diastase etter tre graviditeter. Møte med Mette på konsultasjon gav umiddelbar trygghet. Jeg følte meg hele veien trygg og godt ivaretatt og er utrolig glad jeg gikk for å ta full bukplastikk på Akademikliniken. Når jeg hadde bestemt meg viste det seg at det er eneste sted man får overnatte i Oslo ved bukplastikk og dette kan jeg ikke rose nok.

Jeg var mye tryggere i forkant ved å vite jeg ville få hjelp og pleie første døgn og etterpå var det utrolig deilig å reise hjem med første døgn unnagjort.

Klinikken svarte meg raskt når jeg trengte hjelp på telefon for spørsmål eller om smertestillende. Følelsen at man blir tatt på alvor med alle undringene man har i en slik utlevert situasjon er uvurderlig og det kan du virkelig stole på at Dr Haga vil gi deg. Hun er meget nøyaktig og flink.

Er utrolig glad for valg av klinikk og ikke minst for valget jeg tok om å prioritere meg selv og helsa mi for å slippe leve med følelsen av «åpen mage».

Norges beste nesekirurg

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Jeg tok en avgjørelse på valg av nesekirurg i Norge basert på vurderinger jeg leste på legelisten. Jeg hadde planer om å reise til utlandet men dette ble avlyst på grunn av corona. Det er det beste valget jeg har tatt da resultatet etter operasjonen ble over all forventning! Bjørn er en svært dyktig kirurg og jeg er kjempe fornøyd med resultatet!Tusen takk Bjørn Tvedt fra Akademikaklinikken! Anbefales på det sterkeste!

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no med et Pluss-medlemskap.

Du får tilgang til alle Pluss-funksjoner i 3 måneder og medlemskapet opphører deretter automatisk.