Logo for Akademikliniken Oslo

Akademikliniken Oslo

Logo for Akademikliniken Oslo

Om klinikken

Akademikliniken er Nordens ledende privatklinikk innen plastikkirurgi og kosmetiske behandlinger og har over 30 års erfaring. Med over 300 ansatte, inkludert 24 kirurger, tilbyr Akademikliniken et bredt utvalg av tjenester, inkludert plastikkirurgi, injeksjons- og hudbehandlinger, og hudpleieprodukter.

Akademiklinikens klinikk i Oslo er utstyrt med moderne teknologi og har et team av erfarne plastikkirurger og sykepleiere som jobber sammen for å tilby kundene tilpassede helhetsløsninger for skjønnhet og velvære. Klinikken tilbyr en rekke operasjoner innen figur- eller kroppsforming som bukplastikk, fettsuging og Brazilian buttlift, samt brystoperasjoner som brystforstørrelse, brystløft, brystreduksjon, brystrekonstruksjon og tubulære bryst. De har også hudsentre i Oslo, Bergen og Stavanger der de utfører injeksjons- og hudbehandlinger.

Siste vurderinger av Akademikliniken Oslo

Lyttende og hyggelig

Lege: Mette Haga Skrevet

Kom inn til konsultasjon møtt med et smil og en betryggende følelse. Hun lyttet til meg, svarte på alle mine spørsmål og ga meg mye informasjon. På operasjonsdagen kom hun innom meg og hørte hvordan det gikk. Jeg har alt i alt følt meg godt ivaretatt av Mette, og vil anbefale henne på det sterkeste!

Super flink!

Lege: Mette Haga Skrevet

Har tatt brystløft og reduksjon hos Mette! Hun er kjempe flink! Veldig fornøyd! Anbefales på det sterkeste!

Svært dyktig

Lege: Mette Haga Skrevet

Jeg har varme anbefalinger for Mette Haga.Hun gjode en fettreduksjon av hofter,flanker og mage.Resultatet er over forventning.Jeg anbefaler henne på det varmeste.

Meget dyktig plastisk kirurg

Lege: Mette Haga Skrevet

Mette Haga er en flott person som virkelig kan det hun gjør. Hun er engasjert, seriøs og virkelig en perfeksjonist. Jeg var gjennom en brystreduksjon denne høsten og hun gjorde en meget god jobb. Jeg er veldig godt fornøyd med resultatet og tror ikke det kunne blitt bedre.

Helt fantastisk

Lege: Mette Haga Skrevet

Mette Haga er både profesjonell og imøtekommende. Hun lyttet til meg, forklarte alt og hadde god oppfølging. Jeg foretok en brystreduksjon, og man kan på mange måter si at hun gjorde livet mitt bedre. Jeg har nesten ikke arr, og resultatet er fantastisk. Anbefales varmt.