Drammen Legesenter DA

Telefonnummer32 25 41 2032 25 41 ...
Vårveien 22 3024 Drammen

• Fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Drammen Legesenter DA

Alt for mange pasienter, alt for lite tid

Lege: Marianne Eriksen Skrevet

Hun har de fleste pasienter av alle fastleger i Drammen (pluss ikke tilgjenglig på fredager) og det gjenspeiles i lang ventetid (minst en måned vanlig time) og lite tid når man endelig har time hos henne. Føler meg ikke godt ivaretat.

Beste legen jeg har hatt!

Lege: Dinesh Sharma Skrevet

Interessert, smilende, tar seg GOD tid, lytter, kommer med råd og veiledning. Dette er den første legen jeg har hatt hvor jeg føler at legen tar meg helt seriøst og er interessert i å finne ut hva som feiler meg. Jeg hadde aldri vært hos han før jeg "møtte veggen", og allikevel tok han meg så seriøst og har møtt meg med både omsorg og respekt.

Han er rett og slett et fantastisk menneske og jeg anbefaler ham til alle som trenger ny fastlege.

Et stort pluss er det også at legekontoret tilbyr å sende sms ved bestilling av timer, spørsmål, osv.

Helt klart den beste

Lege: Dinesh Sharma Skrevet

Hyggelig,høflig,tar seg god tid til å forklare hvordan det som plager meg oppfører seg i kroppen og hva som eventuelt må gjøres.

Superlegen!

Lege: Dinesh Sharma Skrevet

Han er en super lege! Blikkontakt, gode råd og løsninger. Hele familien har brukt han i flere år. Anbefales!!

Topp lege!!

Lege: Marianne Eriksen Skrevet

En god lege, men alt for lang ventetid :( Hun er hyggelig, oppmerksom og sitter ikke kun å stirrer på pc skjermen, noe mange leger gjør!! Anbefales virkelig :)