Solberg Legehus AS

Gamle Riksvei 106 A 3057 Solbergelva

Siste vurderinger av behandlere ved Solberg Legehus AS

Godt fornøyd

Lege: Espen Folmo Skrevet

Ber alltid om time tidlig på morgenen da det har vist seg at han tar seg god tid til pasientene sine og dermed kommer litt ut av timelistene utover dagen .
Lytter til pasienten og er er en trivelig kar som følger tett opp.
Meget faglig dyktig og henviser til spesialister når dette måtte trenges.

En god lege

Lege: Tajinder Singh Skrevet

En god og hyggelig lege som tar seg tid til deg. Faglig flink og en god lytter. Jeg har vært hos han flere ganger og er fornøyd med han. Jeg vil spesielt takke han for den gode behandlingen og utredningen min mor fikk.

Veldig dyktig

Lege: Torgeir Hauge-Iversen Skrevet

Jeg opplever han som utrolig dyktig og han kan det han prater om - han bruker også lang tid og ser hver pasient, noe som resulterer i at han alltid er forsinka.

Ikke bra..

Lege: Espen Folmo Skrevet

Min erfaring med denne legen er ikke veldig mye å skryte av. De gangene jeg har vært inne har jeg ikke følt at jeg ble tatt seriøst. Mine bekymringer ble bagatallisert, og en gang fikk jeg selv spørsmål om jeg ønsket å dra til spesialist...

Legen er ikke veldig trivelig, og man føler raskt at man "opptar tid", som igjen skaper en stressende situasjon. Dette har nok sammenheng med køene som bygger seg opp, og det virker som de prøver å ta "så mange som mulig" i løpet av en dag, fremfor å gi hver enkelt mer tid.

Han fremstår som kunnskapsrik, men i min bok skal man også føle seg ivaretatt hos helsepersonell.

Jeg endte opp med å bytte lege da jeg på ingen måte følte at jeg ble hørt eller at legen brydde seg om mitt vel og ve. Kan derfor ikke anbefale Espen Folmo.

Ikke fornøyd

Lege: Tajinder Singh Skrevet

Har vært hos denne legen noen ganger, og mener han ikke tar meg og min sykdom seriøst. Burde kommunisere bedre med pasienten og sette seg inn i sykdomsbildet.
Var hyggelig ved første gangs besøk, men forsto ikke alvorligheten i sykdommen og ble tvunget til å bytte fastlege for å få seriøs oppfølging. Kan absolutt ikke anbefales