Solbergmoen Legehus

Gamle Riksvei 137 3058 Solbergmoen

Siste vurderinger av behandlere ved Solbergmoen Legehus

Lite imøtekommende, negativ opplevelse

Lege: Tajinder Singh Skrevet

Ved de første legetimene hos Singh tenkte jeg at han kunne bli en god fastlege, men ble raskt oppmerksom på at dette ikke stemmer. Etterhvert virket han irritert over at jeg kom «ofte» pga mitt sykdomsbilde.Lite imøtekommende, blir mottatt uten et smil, virker irritert, kommer med negative kommentarer på min situasjon. Jeg blir ikke tatt seriøst og blir møtt med latter og hån når jeg forteller om mine plager. Svært ubehagelig. Anbefales ikke! Venter nå på plass hos annen fastlege.

Uinteressert og utilgjengelig

Lege: Ingvild Lovise Lødøen Vethe Skrevet

Flaut å kalle seg selv for fastlege når man ikke kan ta imot pasienter hverken på tlf eller på kontoret til hastetime på flere dager.

Lege: Tajinder Singh Skrevet

Fantastisk lege som virkelig lytter til pasienten. Tar seg god tid og følger opp på meldinger og prøver.
Endelig fått en lege som virkelig har forståelse for min diagnose, og tar meg seriøst. Jeg er strålende fornøyd, og kan virkelig anbefale han. Dyktig og faglig god. Ikke noe negativt å si om denne legen.

Veldig fornøyd!

Lege: Andrzej Hochnowski Skrevet

Ble henvist til denne legen da min fastlege er på ferie. Jeg hadde fått en kraftig betennelse i en fot grunnet jeg hadde tråkket på en gjenstand og antagelig ikke fått renset såret godt nok. Ble tatt godt i mot og fikk god og tett oppfølging gjennom noen dager. Veldig fornøyd på alle måter.

Uinteressert og lite dyktig lege

Lege: Ingvild Lovise Lødøen Vethe Skrevet

Ingvild er dessverre en lege som ikke forstår pasientene sine. Etter å ha hatt Ingvild som fastlege i noen år, hvor jeg har hatt stort behov for helsehjelp den siste tiden, har det blitt veldig tydelig for meg at Ingvild ikke klarer å gi den hjelpen som en pasient trenger. Opplever at hun ikke har tid til å lytte, og når hun svarer så har hun allerede bestemt seg på forhånd hva som er årsaken uten å ta hensyn til hva jeg sier. Det hun ikke kan se virker uforståelig for henne, slik at smerter som ikke kan ses på kroppen er egentlig ikke der i hennes øyne. Hun er også svært kritisk til hva du sier, og opplever at hun har vært mistroisk til mine forklaringer og opplevelser.