Solbergmoen Legehus

Telefonnummer32 23 60 0032 23 60 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gamle Riksvei 137 3058 Solbergmoen

Siste vurderinger av Solbergmoen Legehus

Har hastverk selv - lar deg ta (tids-)kostnaden for at legekontoret er "effektivt"

Lege: Espen Folmo Skrevet

Har aldri opplevd å vente mindre enn 30 minutter - uansett om timen er satt opp tidlig eller sent. Legen utviser derfor forakt for andres tid. Av og til er han lyttende, men man kan også oppleve en "ovenfra og ned"-holdning.
Stort sett adekvat behandling, men har også opplevd at han har tatt utgangspunkt i utdaterte testresultater, noe som resulterte at jeg mistet all tillit til han og byttet

Dårligste legen noensinne

Lege: Torgeir Hauge-Iversen Skrevet

Jeg skulle egentlig tilbake til folmo siden han er familielegen men han hadde fullt så da valgte jeg den som hadde ledig.

Bortsett fra å fjerne en føflekk på meg som ble gjort veldig stressende og stygt så har jeg ikke noe annet å si.

Han er uinteressert. Bagatelliserer alle problemer og puttet heller en psykisk diagnose på meg og syns jeg burde reise hjem å lese bøker om det problemet fremfor å utrede meg for de symptomene og plagene jeg hadde. Uansett hva de plagene var. Han hadde bestemt seg for at jeg var en angst pasient selvom det aldri var noe jeg hadde vært plaget med. Det konkluderte han også med uten en eneste blodprøve eller henvisning.

Lurer på om han er synsk ?

Jeg tror han heller er bedreviter som tror han selv sitter på svarene og ellers så kjenner jeg meg godt igjen i de negative tingene som skrives her.

Meget hjelpsom

Lege: Ingvild Lovise Lødøen Vethe Skrevet

Ingvild har vært veldig forståelsesfull og omtenksom i forhold til mine "problemer ".
Hun tar seg god tid og man føler at man blir hørt og tatt på alvor.
Lite ventetid og rask hjelp.

Deltagende og medfølende

Lege: Sonja Beathe Lissitza Skrevet

En fastlege jeg setter stor pris på etter å ha slitt med psykiske og tildels fysiske problem. Setter av god tid til samtaler om problemene.

Anbefales på det sterkeste

Lege: Sonja Beathe Lissitza Skrevet

Jeg (jente 25) har vært veldig fornøyd med Sonja, som jeg har vært hos pga flere småting de siste årene. Hun lytter til mine symptomer og innspill og gir meg følelsen av å bli sett og hørt. Synes det er kjipt at jeg dessverre må bytte fastlege pga flytting.