Solberg Legehus AS

Gamle Riksvei 106 A 3057 Solbergelva

Siste vurderinger av behandlere ved Solberg Legehus AS

Boklege.

Lege: Gunhild Therese Fossesholm Skrevet

Gunhild er en boklege. Sier du noe som står i en bok, får du automatisk den diagnosen, uten at noe mere dynamisk tanke skjer, og at faktiske forhold gjør diagnosen lite sannsynlig. Hun nekter også email, selvom hun har en datamaskin der, og skal ha folk til å tazte SMS. Leger vet nok ikke alt, og da kan ting gå veldig feil. Da er det selvfølgelig best å ha en lege som tenker dynamisk og ser situasjonen ann, og ikke påstår i overført betydning at man sitter i sin egen urin og snakke babyspråk, når man er over de flestes nivå.

Småting som bygger opp under dette er rustest av avholdsmennesker, informere om at vitaminer ikke gir bivirkninger, snakke om hva slags pålegg du har på maten etc. Om du opplever noe som krever dynamisk tanke, er ikke dette legen for det. Generelt ting som vanligvis håndteres bra av bok-følgning, er sikkert denne legen bra nok på, men det er også det eneste. Og det gjelder desverre mange leger. På TV ser man ofte vidunderdoktorer som tenker intenst og vurderer pasienten selv utifra helt usannsynlige teorier. Virkeligheten er nok litt kjedeligere, og inkluderer mye banalitet.

Suveren lege

Lege: Tajinder Singh Skrevet

Dr. Tajinder Singh tok meg imot med et åpent sinn. Han fremviste en stor forståelse for mine bekymringer, og viste seg å være en svært kompenetent ung lege. Jeg kommer til å ta med min familie til Dr. Singh, samt å anbefale han til venner og bekjente.

STRÅLENDE FORNØYD!!!!

Dyktig!

Lege: Espen Folmo Skrevet

En faglig dyktig lege. God til å lytte og forklare. Kommer sjelden inn når man skal, men føler jeg får tiden tilbake inne på timen. Kan nok til tider oppfattes litt skarp og arrogant.

Dyktig

Lege: Tajinder Singh Skrevet

imøtekommende, dyktig og hyggelig lege. Ser pasienten og lytter, tar seg tid når det trengs. Kort ventetid og god oppfølging. Snakker forøvrig flytende norsk. Anbefales på det sterkeste.

Dyktig

Lege: Tajinder Singh Skrevet

Faglig sterk,dyktig,tar pasienten på alvor.snakker flytende norsk.anbefales på det sterkeste