Solbergmoen Legehus

Gamle Riksvei 137 3058 Solbergmoen

Siste vurderinger av behandlere ved Solbergmoen Legehus

Svært god lege med mye kunnskap

Lege: Espen Folmo Skrevet

Han tar seg god tid og er flink til å følge opp. Han husker pasienten fra gang til gang. Liker veldig godt at det er så lett å bestille time på dagen over nett.

Fikk veldig god veiledning og hjelp

Lege: Torgeir Hauge-Iversen Skrevet

Byttet til DR T. H. Iversen for flere år siden,
Han har fra dag 1 stilt opp med råd og veiledning. Hjulpet meg i vanskelig tid, funnet riktig medisin.
Anbefaler Iversen på det sterkeste.
Du må være villig til selv å bidra til bedring da dette ofte er en løsning som gjør deg sterkere.

Følee meg trygg

Lege: Gunhild Therese Fossesholm Skrevet

Hun har jeg gått hos i mange år.hun er helt fantastisk lytter og gjør en skikkkelig jobb..veldig fornøyd

Empati mangel

Lege: Ingvild Lovise Lødøen Vethe Skrevet

Føler at du ikke blir hørt av henne. Om jeg forsøkte å forklare min situasjon, så lyttet hun ikke. Var 20 minutter for sen uten forklaring og fikk så absolutt ikke den trygghet og forståelse som jeg føler en lege burde ha. Fikk ikke tatt opp min sykdom som jeg var der for. Føler du møter en person som du ikke kan åpne deg for pga hun viser null empati. Bytter lege.

Hyggelig og tar deg seriøst

Lege: Andrzej Hochnowski Skrevet

Har vært min fastlege i 19 år. De få gangene jeg har trengt legehjelp har jeg blitt tatt på alvor og han sender deg videre for nærmere vurdering og behandling. Godt fornøyd med oppfølgingen. Bra fastlege !