Solberg Legehus AS

Gamle Riksvei 106 A 3057 Solbergelva

Siste vurderinger av behandlere ved Solberg Legehus AS

Elendig "service"

Lege: Gunhild Therese Fossesholm Skrevet

Følte meg som et stykke kjøtt på et samlerbånd. Inn ut, rakk aldri å hilse på henne i det hele tatt og på sykemeldinga sto navnet mitt feil, arbeidsplass sto feil og det var så mye som hun kunne gjort bedre om hun ga et minutt ekstra til meg som kunde.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Gunhild Therese Fossesholm Skrevet

-gir opplevelsen av at hun har tid til å snakke med deg
-spør alltid "hva kan jeg hjelpe deg med?"
-tar deg på alvor

Måtte jeg finne ny lege hadde jeg blitt veldig lei meg..

Lege: Andrzej Hochnowski Skrevet

Han sender meg alltid dit jeg ber om og tar seg god tid når du er der.. Kan ikke få fullrost legen min.. veldig behelpelig og hyggelig.. Ringer du på morgenen får du alltid time når du trenger det :) Veldig fornøyd.. har anbefalt han til andre som også har veldig godt inntrykk av han.

Håpløs sms-ordning

Lege: Gunhild Therese Fossesholm Skrevet

Legekontoret i Solbergelva innførte for noen år siden en sms-ordning som gjorde at du kunne bestille timer på melding, men det fungerte ganske dårlig. De bestemte nemlig at legene ikke lenger tok telefoner siden du nå kunne sende sms. Men sendte du en melding med et spørsmål eller en bekymring fikk du kun svar om at du hat fått time 3 dager senere. Det kunne bli veldig frustrerende hvis du ikke ønsket å bestille time. Jeg bodde et stykke unna og kunne ikke bare stikke innom hvis jeg lurte på noe, så jeg hadde ikke annet valg enn å bytte legekontor da jeg ikke hadde mulighet til å kommunisere med fastlegen min.