Solberg Legehus AS

Gamle Riksvei 106 A 3057 Solbergelva

Siste vurderinger av behandlere ved Solberg Legehus AS

Flink, nøye og ordentlig

Lege: Andrzej Hochnowski Skrevet

Har vært min fastlege i over 20 år og jeg har kun positive opplevelser de gangene jeg har hatt behov for hjelp. Flott lege.

kunnskapsrik, finner alltid rett behandling

Lege: Torgeir Hauge-Iversen Skrevet

Selv om jeg noen ganger først var uenig i diagnosen viste seg bestandig at han hadde rett til slutt. Jeg har tillit og stoler fult og helt til han.

Manglende tillit

Lege: Tajinder Singh Skrevet

Den første kontakten startet bra, og jeg opplevde han som hyggelig. Jeg fikk etterhvert følelsen av å bli overkjørt og opplevde han som arrogant, da han uttalte: " Nå må du høre her" i et bestemt toneleie. I tillegg: " Du må bare finne deg i å ha det slik". Jeg fikk ikke den oppfølgingen og behandlingen jeg forventet. En slik lege kan jeg absolutt ikke anbefale videre. Takk og farvel!

Hyggelig men blir ikke alltid tatt på alvor

Lege: Ingvild Lovise Lødøen Vethe Skrevet

Jeg har vært på svangerskapskontroll hos henne, og opplevde at hun tok seg god tid, var hyggelig og jeg følte meg godt ivaretatt. Samtidig er hun er veldig saklig og man kan få litt «samlebånd»-følelse. Når jeg har henvendt meg om andre kroppslige plager, har jeg ikke alltid følt meg tatt på alvor. Jeg får ikke inntrykk av at hun gjør det hun kan for å hjelpe. Vurderer å bytte fastlege da jeg ikke føler jeg får den hjelpen jeg trenger.

Uinteressert og utilgjengelig

Lege: Ingvild Lovise Lødøen Vethe Skrevet

Flaut å kalle seg selv for fastlege når man ikke kan ta imot pasienter hverken på tlf eller på kontoret til hastetime på flere dager.