Sentrum Legekontor Drammen

Nedre Storgate 31 3015 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legekontor Drammen

Profesjonell og dyktig!

Lege: Salve Åmund Greibrok Skrevet

Får alltid rask time, lite venting, god service og hyggelig personale. Hører alltid på hva en har og si og tar alle evt. tester som er nødvendig. Resultater blir også formidlet veldig raskt. Ypperlig legekontor og flink lege!

Utrolig hyggelig og oppegående

Lege: Håvard Hagen Vika Skrevet

Jeg har ikke hatt Håvard som fastlege lenge, men gjennom svangerskapet har jeg hatt tett oppfølging/samarbeid. Han har forståelse for meg som person, min sårbarhet og min familiesituasjon. Han har mange pasienter, men jeg føler at han faktisk "kjenner meg igjen" og husker historien min. Han har ingen fordommer, og er åpen for at jeg har valgt en annen levemåte og livspartner.
Han er nesten aldri forsinket, og klarer å være effektiv uten å forhaste samtalen. Denne legen foreslår gjerne tilrettelegging på jobben, fremfor sykemelding. Dette var overraskende for sjefen min, som ikke hadde opplevd dette før. Og for min egen del så syns jeg det vitner om en lege som hører meg. Jeg hadde fortsatt mulighet til å jobbe, men på en annen måte. Han er også istand til å henvise meg til andre steder når han ikke selv vet. Det viser ærlighet, og at selv han har begrensninger. Et virkelig sunnhetstegn fra en lege!
Jeg kan anbefale Håvard på det sterkeste. Det var trygt å ha han som lege under graviditeten min.

Humørsyk

Lege: Salve Åmund Greibrok Skrevet

En lege som helt sikkert er veldig dyktig, men om man ønsker å bli ivaretatt som person vil jeg ikke anbefale han. Den ene gangen er han blid, hyggelig, ser deg, og bryr seg. Neste gang er du en pest og en plage, så her er det viktig å treffe riktig dag. Empati må man lete etter, så ønsker du det er han heller ikke den rette. Fikk han anbefalt og var fornøyd en stund, og pluselig slo alt om. Ringte og spurte om å få snakke med han, den hyggelige damen satte meg over, hvorpå Greibrokk tydligvis satt opptatt, noe jeg da ikke vet når jeg blir satt over, og når man føler at man får kjeft fordi man ringer, og røret blir lagt på i andre enden føles det ikke noe greit. Hvorfor i alle dager setter de inn telefonen til han om han er opptatt da....og hvorfor kan han ikke ringe opp igjen isteden ? Nei, kommer helt klart til å bytte lege, bare noen i nærheten blir ledig.

Omsorgsfull og trygg

Lege: Håvard Hagen Vika Skrevet

Hatt Vika som fastlege i noen år, og er veldig fornøyd med både behandling og oppfølging. Blir tatt seriøst på psykiske plager og han er veldig empatisk. Veldig effektiv, kan oppfattes som om han har dårlig tid, men han er veldig tydelig på at jeg alltid kunne ta kontakt og komme til time uansett hva det måtte være. God og snill, glad og tar deg på alvor. Effektiviteten hans gjør at det kan virke som om han har det travelt, men tror mer på at det er tidspress og at det ikke går på han i det hele tatt. Bestill dobbelttime om du har mye på hjertet! Kjenner ikke igjen Vika på disse negative vurderingene, men folk er forskjellig. Brukt han mest til psykisk relaterte problem, og dette er han veldig god på uten å undervurdere deg.

Bare positivt

Lege: Håvard Hagen Vika Skrevet

Har bare positivt å si om Håvard. Jeg kjenner meg absolutt ikke igjen i alle de negative anmeldelsene her. Han tar deg seriøst, har en positiv og hyggelig tone og finner tilfredsstillende behandlinger til problemene man kommer med. Både jeg og alle mine venner har byttet til Håvard og er meget fornøyde! :)