Sentrum Legekontor Drammen

Nedre Storgate 31 3015 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legekontor Drammen

VERSTE LEGEN jeg noensinne har møtt!

Lege: Håvard Hagen Vika Skrevet

Ganske greit å få seg timer, men hva hjelper det når de ikke vil ta deg i mot? Kun 5 min forsinket, og ble møtt med en uhyggelig holdning som var meget upassende. Selv etter å ha ringt legekontoret og sagt i fra om forsinkelsen. I tillegg fikk jeg en veldig upassende tilsnakk på kontoret, og fikk en time til et mye senere tidspunkt, selv om den timen jeg hadde faktisk var en nødtime (der de hadde kapasitet til å ta meg i mot). Det er ikke greit å bli behandlet på en så miserabel måten på et legekontor. Alle kan bli forsinket i blant, og dette burde han ikke reagert på en så forargelig måte.

Til slutt vil jeg føye til at man ikke føler seg noe særlig velkommen hos denne legen, der man ofte møter dårlig pasientoppfølging og elendig forståelse for problemer/sykdommer.

Konklusjon: IKKE Å ANBEFALE!

Verdens beste lege

Lege: Håvard Hagen Vika Skrevet

Håvard er alltid i godt humør og gjør så du føler deg velkommen hver gang du treffer ham. I tillegg er han veldig kunnskapsrik, tålmodig, og omsorgsfull ovenfor pasientene sine. Han har godt oversikt over historikken din og er svært forståelsesfull.

Ikke en hyggelig opplevelse å ha han som fastlege.

Lege: Håvard Hagen Vika Skrevet

I utgangspunktet en svært hyggelig person, men så snart han ble utfordret med spørsmål til behandlingen han har gitt så viste han desverre negative sider ved seg selv og opptrådte i tillegg uprofesjonelt. Han viste tydelig irritasjon og hadde en ubehagelig og vanskelig måte å håndtere en pasientsak på. Dette etterlot et utrolig dårlig inntrykk og er den mest ubehagelige opplevelsen jeg har hatt ifht en lege, og av helsevesenet forøvrig. Resultatet er mistillit til fastlegen.

Dårlig intrykk!

Lege: Håvard Hagen Vika Skrevet

Ett ord, arrogant! Han er sikkert veldig flink, men mangler fullstendig mennesketekke.

Siste dråpe på dette legekontoret, på tide å skifte fastlege.

Man får ikke folk til å føle seg som løgnere, og sitter å smiler mens man sier det, især når det gjelder ens barn...

Det må da gå an å se på journalen å se hvem som ikke springer ned døra der! Man kommer til legen av en årsak!

Den aller beste legen...

Lege: Håvard Hagen Vika Skrevet

Vika er alltid i godt humør og tar den tiden har trenger til hver pasient. Likevel er han nesten aldri forsinket. , han er grundig og virker faglig svært trygg.
Og han overkjører ikke pasienten med fagterminologi, men sørger for å snakke så jeg forstår hva han mener.
Jeg kommer aldri til frivillig å bytte fastlege.