Brukernes vurderinger
Om vurderingeneSiste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legekontor Drammen
Anbefaler ikke
Lege: Håvard Hagen Vika SkrevetHar hatt denne legen i noen år og så lenge jeg ikke hadde store utfordringer med helsen så fungerte det bra. Hyggelig og lett tilgjengelig, svarer fort på elektronisk konsultasjon.
Etter at jeg plutselig ble dårlig og trengte utredning, så opplevde jeg at mine symptomer ble avfeid, bagatellisert og ikke tatt på alvor. Legen var hverken interessert i å finne ut av symptomene eller henvise videre, så jeg måtte ty til utredning i privat sektor som var dyr for meg som var allerede sykemeldt i flere måneder.
Fikk ikke en unnskyldning heller når det viste seg at utredning tatt privat kom med positive svar.
Har nå byttet fastlege.
Totalt sett anbefaler ikke denne legen.
Lite kunnskap om mage/tarm problematikk og ernæring.
Rask til å komme med egne konklusjoner uten å virkelig høre og sette seg i symptomene til pasienten.
Dette er min personlig opplevelse.
Eksemplarisk flink i faget, og veldig trygg.
Lege: Håvard Hagen Vika SkrevetSkal du bytte fastlege?
Bytt til Dr. Vika.
Han lytter, ser og løser.
Vært min fastlege siden 2017, og kommer til å være det så lenge det lar seg gjøre.
Ubeskrivelig takknemlig for en så flink fastlege. Han redder flere liv daglig.
Trygg og flink
Lege: David Wendelbo Kornmo SkrevetDavid har alltid tatt meg på alvor og hjulpet meg med hva enn det måtte være. På grunn av hans grundighet er jeg fortsatt her i dag. De som får David som fastlege er heldige.
Dårlig
Lege: Salve Åmund Greibrok SkrevetDet er bekymringsfullt at han ikke tar problemer seriøst og unnlater å henvise videre når det er nødvendig. Det er også uheldig at han ikke lar pasienten få mulighet til å snakke, og at han ofte tar hjemmetjeneste telefonen, noe som påvirker pasientens ventetid negativt. I tillegg er det tydelig at de ansatte ser ut til å være misfornøyde.
Anbefales ikke
Lege: Rashmi Bhardwaj SkrevetNedlatende fra første øyeblikk.
Vært hos henne tre ganger fordi min fastlege ikke har vært tilgjengelig.
Har vært for min egen del, og for barna. Hun har startet alle timene med en nedlatende hilsning, og man føler seg veldig til bry for å ta opp tiden hennes.
Hun er mer opptatt av å gi en skjennepreken på hvorfor man er der, fordi hun mener det er tiltak vi kunne gjort selv i stede for å komme dit. Prøvd å forklare at jeg har ikke legeutdanning, så når jeg ringer forventer jeg at de jeg snakker med tar den beslutningen på mine vegne, men hun er ikke interessert i å lytte, eller la meg snakke ferdig.
Etter hun er ferdig å fortelle alt jeg har gjort feil med å komme dit, er det et stort oppgitt sukk før hun er klar til å skulle snakke om hvorfor vi faktisk er der.
Igjen, ikke interessert i å høre, avbryter når man snakker, og virker bare til å ville ha oss ut derfra. Kunne si at problemet vi var der for ikke var tilfelle, før hun i det hele tatt startet undersøkelsen.
Får jeg beskjed om at legen vår er opptatt igjen, drar jeg heller til dyrelegen altså…
Les alle vurderingene
Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.
Tilgangen varer i 24 timer. Kjøpet er en engangsbetaling.
💙 Visste du at Legelisten årlig har over 3 millioner brukere?