Sentrum Legekontor Drammen

Nedre Storgate 31 3015 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legekontor Drammen

Ikke helt på topp.

Lege: Rashmi Bhardwaj Skrevet

Jeg har gått til Rashmi Bhardwaj lenge og stort sett hatt behov for rutine-sjekk som blodprøver og få resept på faste medisiner. Siden jeg har gått til samme lege lenge, så føler jeg at jeg har fått en viss kontakt med henne. Men de siste par årene har jeg hatt noen skader som har påvirket meg over lengre tid, og med det føler jeg at jeg må jobbe mer for å få henne til å gjøre noe. Hun er liksom mer opptatt av hva som ikke går an, hva hun ikke kan gjøre eller hvordan noen medisiner ikke vil hjelpe. Hun bruker for mye tid på det i stedet for å foreslå en vei videre / en løsning. Det må nærmest hales ut av henne.

Når det gjelder de som jobber i resepsjonen og tar prøver så har jeg også fått en viss kontakt. Jeg kan likevel skjønne hvorfor noen opplever det som uvennlig når de kommer til legekontoret.

Nå vurderer jeg å bytte.

Trygg og kunnskaprik

Lege: David Wendelbo Kornmo Skrevet

Byttet fastlege. Hadde samme fastlege i 30 år og angrer ikke på at jeg byttet. Alltid tilgjengelig og tar deg på alvor. Sender deg alltid videre til spesialist.
Føler meg alltid 100 prosent trygg på han.Må sjelden vente mer enn 5 minutter på timen.

Fornøyd hittil

Lege: Rashmi Bhardwaj Skrevet

Hatt den enkelte som lege i snart et 1år. Jeg er fornøyd, det virker som hun tar dine behov til betraktning. Hun ser deg og hører på deg.
Undersøker og det virker som hun forstår hva som er problemet når jeg kommer med mine situasjoner.
Jeg er fornøyd hittil!

Todelt personlighet

Lege: Håvard Hagen Vika Skrevet

Hadde tidligere denne legen, men byttet. Han er smørblid og sjarmerende så lenge han er fornøyd med deg. Men stiller du et kritisk spørsmål, eller har en mening om egen helse, blir han arrogant, frekk og spydig. Lite profesjonelt.

Varmt menneske og fremstår som en kunnskapsrik lege!

Lege: David Wendelbo Kornmo Skrevet

Denne legen virker kunnskapsrik og trygg i faget sitt. Jeg kjenner meg tatt på alvor og ivaretatt rent medisinsk sett. David Kornmo har opplagt også medmenneskelig varme, evne og ikke minst vilje til ydmykhet i møte med sine medmennesker og livet. Jeg har nylig gått igjennom den mest krevende tiden jeg har opplevd så langt i livet. Dette med tilhørende konsekvenser for helsen/samtidig helseproblematikk. Kornmo forsøker virkelig å forstå, samt bidra med reell hjelp i situasjonen. Han har vært til stor støtte. Det er lett å ønske alt det beste til Kornmo, for den legen og for det fine medmennesket han er! Jeg håper han beholder sin faglige og hjertevarme interesse for pasientene sine igjennom et langt yrkesliv som lege!