Sentrum Legekontor Drammen

Nedre Storgate 31 3015 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legekontor Drammen

Ikke dyktig

Lege: Salve Åmund Greibrok Skrevet

Dessverre ikke å anbefale. Salve viser ikke forståelse for problemene man kommer med. Han er kald, viser tendenser til arroganse og jeg er glad jeg har fått meg en nye lege.

Uhøflig/ arrogant/ stresset/ irritert

Lege: Salve Åmund Greibrok Skrevet

Legen Mr. Åsmund Greibrok var arrogant, uhøflig, irritert, stresset.
Ringte for å legge en bekymringsmelding, legen ringer tilbake, snakker 30 sekunder uten å stoppe også la på telefonen. Jeg fikk ikke lov å si 1 ord engang.

Flink og empatisk lege

Lege: Salve Åmund Greibrok Skrevet

Jeg har hatt Salve som fastlege siden 2007 og har bare god erfaring med han som lege. Det være seg som samtalepartner i livskriser eller oppfølging av fysiske plager. Jeg opplever at han gir seg tid til å lytte, han har empati og forståelse for problemene. Han er faglig dyktig og treffsikker på diagnoser. Jeg føler meg alltid velkommen som pasient.

Legesekretærene kan bli bedre på å hilse/smile til pasientene. Flere oppleves som sure.

Usympatisk lege

Lege: David Wendelbo Kornmo Skrevet

Verdens dårligste lege. Utrolig usympatisk, lytter ikke og har ingen forståelse for det pasienter går gjennom. Anbefales IKKE.

Ikke sett, ikke hørt, ikke interessert

Lege: Rashmi Bhardwaj Skrevet

Det var svært utfordrende å ha Rashmi som lege, jeg går fast til psykolog og leverer alltid epikrisene - dessverre så var hun veldig opphengt i en liten detalj i første epikrise som ikke er relevant for helheten i behandlingen/historikken min, jeg følte at vi sto fast med samme spørsmål og med samme svar uten noe fremgang - etter 4.epikrise så sto vi fortsatt fast i den detaljen fra 1.epikrise, jeg opplevde heller ikke at hun tok seg tid til å lese og gjøre seg forstått med det som sto skrevet.

Jeg var også under et vedtak ved Nav, dette vedtaket måtte være under samarbeid med fastlegen. Rashmi mente blank under telefonsamtalen med meg om at hun hadde godkjent vedtaket, noe som ikke er riktig da en fastlege ikke kan godkjenne et Nav-vedtak, dette ifølge saksbehandleren ved Nav selv.

Mye frem og tilbake og det visste seg at Nav måtte avlyse dette vedtaket grunnet misforståelser og feil informasjon fra fastlegen sin side, jeg fikk da ikke den hjelpen jeg trengte og dette satte meg under en intens psykiskstress reaksjon.

I all impuls så byttet jeg fastlege som er 1.5 time unna der jeg holder til...men det er verdt det.

Har hatt Rashmi som fastlege siden 1.Januar 2019 og var alltid fornøyd med henne men de siste årene så har jeg ikke opplevd den samme fastlegen som jeg først fikk inntrykket av og det er veldig synd.