Vågen Spesialistsenter AS

Strandkaien 16 5013 Bergen

Siste vurderinger av Vågen Spesialistsenter AS

Ei god oppleving.

Lege: Siri Skulstad Skrevet

Positiv og imøtekomande, lyttande og interresert, grundig og flink å forklare med ord og utrykk som er forståelege. Anbefalast!

Ny vurdering

Lege: Pål Ivar Holm Skrevet

Flink og tålmodig lege som tar seg god tid til pasienten Tar de nødvendige prøver og sender svar til pasienten!!

Imøtekommende, kunskapsrik og forståelsesfull lege

Lege: Stefnir Svan Gudnason Skrevet

Var til hos Dr.Gudnason på grunn av problemer med lavt stoffskifte og dårlig effekt av medisinering.

Møtte en særdeles hyggelig og forståelsesfull lege som hørte på alt jeg sa. Han var svært behagelig å prate med, og hadde utrolig mye kunskap om sykdommen som han villig delte. I tillegg tok han seg god tid til meg, og svarte på alt jeg lurte på.

Lang ventetid for å få time, men vil tro det kommer av at denne legen har mange og veldig fornøyde pasienter. Verd å vente på time hos han!

Anbefales på det varmeste!

Takk

Lege: Pål Ivar Holm Skrevet

Fantastisk og meget bra lege og menske😁😁😁😁. Effektiv bruk av tiden under behandling. Lett tilgang til prøve taken og flinke personale.

Henseende

Lege: Siri Skulstad Skrevet

Jeg var hos legen i dag,veldig dårlig henseende ,hun var veldig sind og nervøs på grunn av jeg har ikke fylt opp noen dokumenter i hjemm ,anbefaler ikke !!!