Vågen Spesialistsenter AS

Strandkaien 16 5013 Bergen

Siste vurderinger av Vågen Spesialistsenter AS

Imøtekommende og hyggelig

Lege: Tore Rygh Skrevet

En dyktig lege. Tar seg tid, undersøker før han er ærlig og sier ting som de er. Skulle få kortison for en betennelse. Han satt kortison, men trodde ikke den kom til å virke optimalt. Gav meg 2 uker til forbedring, for så å ta kontakt med fastlege for henvisning til operasjon. Etter en uke ringte han meg bare for å høre hvordan det gikk. Det satt jeg veldig pris på at han gjorde. Det viser at han er en lege dom bryr seg.

Ble tatt på alvor!

Lege: Tore Rygh Skrevet

Godt å bli trodd og tatt på alvor. Kjempegodt endelig å få en diagnose og trygghet på at dette vil gå bra. Ikke minst å få vite at man blir fulgt opp videre og kan ringe hvis det er noe man lurer på!

Trygg,lyttende og nøye

Lege: Stefnir Svan Gudnason Skrevet

Har gått til gudnasson i mange år med både høyt og lavt stoffskifte. Han er vel den legen eg noen gang har følt meg best ivaretatt og lyttet/forstått hos. Han tar seg tid,er nøye, både spør og lytter og tar seg tid. Og virkelig virker til å ha forståelse og innblikk. Stor kunnskap. Anbefales på det sterkeste !

Skaff deg en annen nevrolog !

Lege: Siri Skulstad Skrevet

Lang ventetid.Utdaterte og gammeldagse løsninger for kontakt med legekontoret.Lite imøtekommende og lite hjelpsom lege.Snakker på innpust og utpust,gir mest utrykk av ett ønske om å få deg ut derfra.Det som blir avtalt ang behandling på time samsvarer ikke med det som blir journalført.Blir sykemeldt, og ingen andre nevrologer i felleskapet kan skrive ut resepter i mellomtiden.
Ber deg skrive hodepinekalender i 8 måneder uten at noe blir gjort.Setter deg på Aimovig,men kaller deg ikke inn til kontrolltime. Useriøst.

Imøtekommende og hyggelig

Lege: Stefnir Svan Gudnason Skrevet

Jeg hadde min første time hos Gudnason i dag og følte meg svært godt mottat. Han lytter, er blid og forståelsesfull. Han var opptatt av hvordan jeg selv følte behandlingen virker og så ikke bare på blodprøvesvar. Jeg er veldig fornøyd.