Vågen Spesialistsenter AS

Strandkaien 16 5013 Bergen

Siste vurderinger av Vågen Spesialistsenter AS

God lege og fint legekontor

Lege: Siri Skulstad Skrevet

Er veldig fornøyd med Siri Skulestad. Bra lege som er flink til å ta seg tid og lytte.
Det er fint venteværelse og gode rene toaletter. De i resepsjonen er greie, og det er enkelt å betale i automaten etter timen.

grundig og hyggelig

Lege: Siri Skulstad Skrevet

Hun er lett og hyggelig å snakke med, og tålmodig. Minuttene på kontoret hennes gikk fort. Det at jeg la beslag på litt mange minutter, taklet hun pent.

En lege jeg ikke vil miste

Lege: Kenneth Brattetveit Skrevet

Jeg har brukt lege Kenneth Brattetveit gjennom ca 18 år. Han lytter til det jeg legger frem og er medmenneskelig i sin behandling. Samtidig argumenterer han på en god måte for det han mener er riktig behandling. Dette gjør at vi finner ut i fellesskap hva som er viktig i mitt tilfelle.
Selv om jeg nå flytter til en helt annen kant av landet, vil jeg fortsette å bruke Kenneth Brattetveit som min spesialist.

Type 1-diabetiker

Skuffende

Lege: Siri Skulstad Skrevet

Utålmodig, virket sur og ingen interesse for å høre min side av saken. Følte meg rett og slett dum og elendig når jeg gikk derfra. Fikk ikke den hjelpen jeg trengte. Veldig skuffet etter så lang ventetid.

Fremoverlent og trygg

Lege: Stefnir Svan Gudnason Skrevet

Stefnir følger alltid opp resultater raskt, og gir beskjed om hva veien videre er. Han er hyggelig og imøtekommende, og alltid smilende. Man blir møtt med forståelse, og en får også større innsikt diagnosen. Jeg er alltid fornøyd med oppfølgingen etter endt time, og føler meg opplyst og positiv når jeg går derfra.