Vågen Spesialistsenter AS

Strandkaien 16 5013 Bergen

Siste vurderinger av Vågen Spesialistsenter AS

Beste legen jeg noensinne har vært hos!

Lege: Stefnir Svan Gudnason Skrevet

Da jeg ble diagnostisert med lavt stoffskifte opplevde jeg å ikke bli tatt på alvor hos min fastlege. Etter å ha kjempet meg til en henvisning fikk jeg komme til Dr. Stefnir. Endelig ble jeg møtt med forståelse, og følte at jeg ble tatt på alvor. Han lytter alltid til eventuelle bekymringer, og gir rom for dem før han kommer med svar. Han er utrolig faglig dyktig, og vet å behandle etter både prøvesvar og symptomer, noe jeg ikke har opplevd med sykdommen min tidligere. Han utviser også stor medmenneskelighet, og spør alltid hvordan jeg har det, om det har skjedd noe nytt siden sist etc. Jeg har nå gått til han i mange år, og gruer meg allerede til dagen han skal pensjonere seg. Jeg kan virkelig anbefale Dr. Stefnir på det sterkeste!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Siri Skulstad Skrevet

Hun er utrolig hyggelig og alltid tid til meg og utrolig dyktig. Så jeg har full tillit til henne. Kan anbefale henne.

Flink og informativ

Lege: Tore Rygh Skrevet

etter å ha gått i 2 år til spesialisttjeneste på Haukeland Universitetssykehus uten at vi kom videre, ble jeg henvist til Tore Rygh fra fastlegen.

Han gjorde grundige undersøkelser og fant raskt frem til et behandlingsopplegg som har fungert. Han innkaller også til jevnlige kontroller der behandling evt justeres etter behov.

Kjempeflink

Lege: Pål Ivar Holm Skrevet

Alle superlativer andre har skrevet om Pål Ivar Holm, stemmer på en prikk. Han er veldig flink, og er en av de beste diabeteslegene jeg har gått til.

Trygg og kunnskapsrik.

Lege: Siri Skulstad Skrevet

Virker flink og rolig. Legen er tålmodig og virker ha meget god tid. Legen forrklarer godt og har god tid til grundig undersøkelse. Legen har god til å forklare funn og diskutere behandling.