Vågen Spesialistsenter AS

Strandkaien 16 5013 Bergen

Siste vurderinger av Vågen Spesialistsenter AS

Fantastisk lege

Lege: Pål Ivar Holm Skrevet

Pål Ivar Holm er en dyktig, trygg og interessert lege. Gir alltid inntrykk av at han har god tid, og bruker tid på å forklare vanskelige ting. Lun, fin humor er ein bonus.

Omsorgsfull og lyttende

Lege: Kenneth Brattetveit Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med dr.Brattetveit. Han er nøye og ordentlig. Han har et behagelig vesen og innbyr til trygghet.

Veldig bra.

Lege: Siri Skulstad Skrevet

Dykig.
Ikke av de leger som prater og spør mest.
Men sier det som sies må.
Rask og effektiv.
Flink å sette botox for min migrene,tok tid å få time første gang,men får nå time etter mine behov for botox.
Abselut en nevrolog å annbefale,hvis botox hjelper deg og din migrene.
Fast botox,hver 3 mnd.

Anbefales.

Lege: Kenneth Brattetveit Skrevet

Dr. Brattetveit er kunnskapsrik, grundig og åpen. Han er opptatt av symptomer, ikke bare verdiene på prøvene. Det er godt å komme til en lege som er opptatt av helhetsbildet.

Gammeldags og uinteressert

Lege: Tore Rygh Skrevet

Jeg har vært hos denne legen flere ganger nå og ikke kommet noe nærmere en diagnose. Han er ekstremt lite lyttende og leser ikke om tidligere besøk før timen. Han sier det samme om og om igjen og er lite mottagelig for spørsmål. Når jeg har kommet med egne tanker har han sagt at dette er for vanskelig for "lekfolk" å forstå! Man skulle tro dette var i 1960. Han anbefalte å prøve en medisin, så at han ikke trodde det kom til å virke, så anbefale å trene masse isteden- så sier han at det kan være lurt å prøve den medisinen likevel. Veldig lite betryggende. Men det verste er likevel følelsen av at han ikke lytter, han spør og venter ikke på å høre svaret. Og glemmer at jeg har snakket om det samme tidligere - det er helt tydelig at han ikke lytter, eller bare glemmer det man har sagt. Men han er grei å få kontakt med og svarer på spørsmål via telefon greit.