Klinikk For Alle Majorstuen

Gardeveien 17 0363 Oslo

Siste vurderinger av Klinikk For Alle Majorstuen

Fantastisk kiropraktor

Kiropraktor: Marie Hermansen Skrevet

Marie Hermansen er veldig grundig i sin undersøkelse og tar seg god tid til å forklare, så jeg følte jeg fikk en god forståelse og ble godt tatt vare på. Det jeg liker spesielt godt med Marie er at hun fokuserer både på ledd og muskler, noe jeg føler gir en god effekt. Jeg anbefaler kiropraktor Marie Hermansen på det sterkeste.

Fremragende kiropraktor

Kiropraktor: Marie Hermansen Skrevet

Marie er en svært kunnskapsrik og empatisk kiropraktor som legger all sin energi i at du skal være garantert best mulig behandling og oppfølging for din individuelle helse. Du kan stole på at du er i svært trygge hender.

Kjempe dyktig og omtenksom!

Kiropraktor: Marie Hermansen Skrevet

Jeg er virkelig fornøyd! Da jeg bestilte time fikk jeg en allerede på dagen. Jeg har hatt mye problemer med rygg, nakke og hofte og under konsultasjonen følte jeg meg hørt. Marie Hermansen var flink til å spørre og gjorde flere undersøkelser for å finne underliggende problemer. Hun jobber mye muskulært i tillegg til å justere ledd, noe jeg foretrekker. Fikk løsnet opp i veldig mye og fikk god informasjon til ting jeg kan gjøre selv. Etter noen behandlinger har jeg merket veldig store forbedringer. Lenge siden kroppen min har føltes så bra.

Jeg kan virkelig anbefale å få behandling av Marie Hermansen!