Klinikk For Alle Majorstuen

Gardeveien 17 0363 Oslo

Siste vurderinger av Klinikk For Alle Majorstuen

Svært dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Sigrun Låg Kleiv Skrevet

Sigrun behandlet meg som gravid for bekkensmerter. Behandlingene var effektive, veldig hyggelige og jeg gikk ut i bedre form, med mindre smerter og med bedre humør enn da jeg kom. Jeg vil absolutt anbefale Sigrun som kiropraktor til alle venner og bekjente.

Veldig flink

Kiropraktor: Mikael Sveen Skrevet

Sympatisk, tok seg tid og var nøye. Kompetent og var flink på både utredning og behandling av Krystallsyke og Vestibularisnevritt.

Grundig og faglig dyktig

Kiropraktor: Sigrun Låg Kleiv Skrevet

Ble møtt med høy faglig kompetanse og profesjonalitet. Sigrun gikk bredt og grundig igjennom hele kroppen før hun spisset seg inn på rett behandling. Begge mine barn har gått til henne og er nå helt uten plager.

Kunnskapsrik og imøtekommende

Kiropraktor: Sigrun Låg Kleiv Skrevet

Sigrun er blid, imøtekommende og ikke minst en flink kiropraktor som tok meg på alvor. Hun fikset bekkenplagene mine og hjelp med å holde de i sjakk under graviditet. Jeg kan på det varmeste anbefale Kiropraktor Sigrun kleiv

Snill, dyktig og fantatisk flink!

Kiropraktor: Marie Hermansen Skrevet

Første gangen jeg møtte Marie var jeg ganske desperat. Med en låsning som gjorde at jeg slet med å puste håpet jeg bare på å få litt lettelse, men denne dama utfører nesten mirakler! Hun dyttet, klemte, og knakk, og fant masse annet "grums" jeg ikke visste jeg hadde også!
Marie er en hyggelig, glad, morsom og skravlete kiropraktor som er dyktig og nøye, hun forklarer og passer på deg igjennom hele timen.
Hun er temlig tøff i justeringene sine, men jeg føler at det er det som må til for at kroppen skal høre. Første timen ba hun meg si i fra hvis hun var for "hardhendt" så jeg tror hun også passer for dem som er litt sarte.
Hun har også dyktige kollegaer som bistår, og hun rådfører seg gjerne med dem hvis det trengs.
Marie syntes det er viktig at behandlingen viser fremgang og ikke stopper opp, hvis dette skjer tar hun nødvendige grep og henviser deg videre til det som måtte passe. Selvfølgelig i samråd med deg.