Klinikk For Alle Majorstuen

Gardeveien 17 0363 Oslo

Siste vurderinger av Klinikk For Alle Majorstuen

Fantastisk

Kiropraktor: Mikael Sveen Skrevet

Mikael er en fantastisk nevrokiropraktor som tar hånd om deg og sjekker ut alle muligheter til hvorfor smerten er der. Han tar hånd om feilen/skaden og du blir garantert bedre etter et besøk hos han.

En meget dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Gunnar Østby Skrevet

Jeg hadde aldri turt å gå til kiropraktor før for mine ryggplager. Men på anbefaling av en annen pasient/kunde, gjorde jeg allikevel et forsøk under sterk kritisk holdning. Resultatet og møtet med denne behandleren var kun fantastisk positivt. Selv om forventningene var lave, kan jeg på bakgrunn av erfaring med andre behandlere av ryggen, vurdere resultatene. Jeg opplevde etter et noen behandlinger å få tilbake en bevegelighet jeg ikke hadde hatt på 30 år(tenårene) og heller ikke noen andre behandlere hadde fått til. Han kan sitt fag. Vennlig og imøtekommende. De beste anbefalinger gis.

Fantastisk kiropraktor

Kiropraktor: Marie Hermansen Skrevet

Marie Hermansen er veldig grundig i sin undersøkelse og tar seg god tid til å forklare, så jeg følte jeg fikk en god forståelse og ble godt tatt vare på. Det jeg liker spesielt godt med Marie er at hun fokuserer både på ledd og muskler, noe jeg føler gir en god effekt. Jeg anbefaler kiropraktor Marie Hermansen på det sterkeste.

Fremragende kiropraktor

Kiropraktor: Marie Hermansen Skrevet

Marie er en svært kunnskapsrik og empatisk kiropraktor som legger all sin energi i at du skal være garantert best mulig behandling og oppfølging for din individuelle helse. Du kan stole på at du er i svært trygge hender.

Kjempe dyktig og omtenksom!

Kiropraktor: Marie Hermansen Skrevet

Jeg er virkelig fornøyd! Da jeg bestilte time fikk jeg en allerede på dagen. Jeg har hatt mye problemer med rygg, nakke og hofte og under konsultasjonen følte jeg meg hørt. Marie Hermansen var flink til å spørre og gjorde flere undersøkelser for å finne underliggende problemer. Hun jobber mye muskulært i tillegg til å justere ledd, noe jeg foretrekker. Fikk løsnet opp i veldig mye og fikk god informasjon til ting jeg kan gjøre selv. Etter noen behandlinger har jeg merket veldig store forbedringer. Lenge siden kroppen min har føltes så bra.

Jeg kan virkelig anbefale å få behandling av Marie Hermansen!