Klinikk for Alle Majorstuen

Telefonnummer979 23 000979 23 0 ...
Gardeveien 17 0363 Oslo

Siste vurderinger av Klinikk for Alle Majorstuen

I trygge hender !

Kiropraktor: Sindre Busk Witzøe Skrevet

Har fått hjelp av Sindre ved flere anledninger. Skulder ut av ledd og knær/ankler som har fått juling på håndballbanen. I tillegg til behandling fikk jeg skreddersydd treningsopplegg for oppbygging og forebygging av nye skader.Han er genuint interessert i faget sitt og meget dyktig.

Kan ikke klare meg uten

Kiropraktor: Sindre Busk Witzøe Skrevet

Det er mye fokus i media for tiden på såkalt alternativ behandlinger som kiropraktikk og akupunktur. Det er jeg lei meg for. Hadde jeg ikke kunnet gått til min kiropraktor Sindre tror jeg faktisk ikke jeg hadde gått oppreist i dag. I tilegg tilbehandlingen føler jeg meg alltid velkommen og er litt av en psykolog i tillegg. Om han leser meg som en åpen bok vet jeg ikke, men jeg føler meg alltid 100% bedre når jeg går derfra. Kanskje trenger jeg litt trøst, eller bare litt omtanke og varme ord, i tillegg til behandling. Det får du hos Sindre! Jeg anbefaler Sindre på det sterkeste.
Jeg gleder meg nesten til neste behandling enda jeg er helt fin i ryggen nå! :-)

Ganske allsidig Kiropraktor med mye kunnskap og erfaring!

Kiropraktor: Sindre Busk Witzøe Skrevet

Kan anbefale denne kiropraktoren ved Klinikk for Alle Majorstuen på det sterkeste! Han er allsidig, dyktig Kiropraktor med et bredt kunnskap på "kompliserte" caser, og utfører også ultralyd, så slipper man å vente "evigheter" på ultralydtimer i det offentlige. Han jobber også med topptrente utøvere som går til han regelmessig for å holde seg på nivå hele tiden. Så trenger du en som justerer, bruker nåler i behandling, kinesio, ultralyd, til og med trykkbølge og ser pasientens behov og opptatt av at du kommer deg fort tilbake til jobb eller trening, så er han absolutt rette mannen...

den beste kiropraktoren jeg har erfart

Kiropraktor: Sindre Busk Witzøe Skrevet

ut fra mine erfaringer med Sindre, er han den grundigste og mest kunnskapsrike kiropraktoren jeg har vært hos. han hjelper meg til en hver tid, viser tilgjengelighet og forståelse, og tilpasser seg ut fra mine forventninger og behov.

Meget dyktig og engasjert kiropraktor

Kiropraktor: Sindre Busk Witzøe Skrevet

Jeg har gått til Sindre i flere år både for forebyggende arbeid og for behandling av idrettsskader, men også med vanlige problemer som for eksempel lumbago osv. Sindre har bred faglig kompetanse og oppleves som trygg og imøtekommende. Man får alltid utdypende forklaringer på diagnosene og på selve behandlingen, noe jeg definitivt har satt stor pris på. Anbefaler Sindre til alle, enten du trenger en månedlig justering eller om du trenger tett oppfølging med et omfattende behandlingsregime.