Logo for Akutt Kiropraktikk

Akutt Kiropraktikk

Logo for Akutt Kiropraktikk

Om klinikken

Akutt kiropraktikk ble etablert i 2003 og re-organisert 2021. Vi har hjulpet pasienter til en bedre helse i over 20 år. Som kiropraktor i Oslo sentrum er det vår rolle å diagnostiserer og behandle muskel og skjelettplager. Vi er en viktig bidragsyter for å holde våre pasienter i bevegelse slik at de kan jobbe, drive med sport og på annen måte holde samfunnets hjul i bevegelse. Med vår faglige og erfaringsbaserte ekspertise, kan du være trygg på at du vil bli godt ivaretatt - Velkommen!

Siste vurderinger av Akutt Kiropraktikk

God og trygg kunnskap om faget, og meget hyggelige ansatte!

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Akutt Kiropraktikk og Frode var min store redning da jeg fikk akutte nakke- og skuldersmerter som virkelig satt i. Det er alltid hjelp å få,og jeg føler meg virkelig hørt,sett og ivaretatt.God,trygg og effektiv behandling til fornuftige priser i rene og hyggelige lokaler.Frode og resten av teamet fortjener alle de stjernene de kan få!

Veldig dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Vært hos Frode flere ganger det siste året og for hver gang blir ryggen og smertene bedre og bedre.

Frode kan absolutt sakene sine.

Hyggelig, trygt, lærerikt, avslappende og rent

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Jeg har være kunde hos Frode i omtrent ett år, og det har vært det eneste som har hjulpet for ryggen! Anbefaler på det sterkeste!

Behandling med mening

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Jeg kontakter Akutt Kiropraktikk på en fredag, og fikk time dagen etter (lørdag). For meg var det midt i blinken, da jeg hadde store plager, og jeg som regel er lite fleksibel i hverdagene. Jeg hadde en ganske stor skade, så jeg var usikker på om en kiropraktor kunne fikse denne. Men Frode var optimistisk fra første sekund, og sa at vi sammen skulle klare å gjøre meg skadefri. Gjennom hele prosessen har han gitt meg viktige råd om ting jeg kan gjøre for å raskere komme tilbake til hverdagen. Etter bare noen uker var jeg skadefri. Jeg går fortsatt til Frode da jeg kjenner at kroppen har godt av det.

Dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Etter økende og tilslutt sterke smerter i nakke / skuldre og kjeve /hode tok jeg kontakt med Akutt Kiropraktikk og fikk time samme dag. Den første behandling hjalp umiddelbart, og med flere behandlinger sover jeg bedre, smertene er borte og jeg kan trene uten å få vondt i nakken dagen etter. Jeg kan anbefale Frode på det sterkeste, han er dyktig, kunnskapsrik og morsom.