Logo for Akutt Kiropraktikk

Akutt Kiropraktikk

Logo for Akutt Kiropraktikk

Om klinikken

Akutt kiropraktikk ble etablert i 2003 og re-organisert 2021. Vi har hjulpet pasienter til en bedre helse i over 20 år. Som kiropraktor i Oslo sentrum er det vår rolle å diagnostiserer og behandle muskel og skjelettplager. Vi er en viktig bidragsyter for å holde våre pasienter i bevegelse slik at de kan jobbe, drive med sport og på annen måte holde samfunnets hjul i bevegelse. Med vår faglige og erfaringsbaserte ekspertise, kan du være trygg på at du vil bli godt ivaretatt - Velkommen!

Siste vurderinger av Akutt Kiropraktikk

Veldig bra

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Identifiserte umiddelbart problemet i ryggen. Tar vanligvis en uke før det går over - var fin dagen etter.

Utrolig flink og morsom

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Jeg kom til Frode med langvarige problemer nederst i ryggen og stiv nakke. Jeg følte meg bedre etter første time, og kjenner meg alltid ivaretatt når jeg kommer på time. Han er morsom og får deg til å slappe av under behandlingen. Anbefales på det sterkeste :-)

Profesjonell og hyggelig

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Fikk akutt time samme dag som ryggen låste seg, har ellers hatt en profesjonell oppfølging quide gjennom hele prosessen ned ryggen

God og trygg kunnskap om faget, og meget hyggelige ansatte!

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Akutt Kiropraktikk og Frode var min store redning da jeg fikk akutte nakke- og skuldersmerter som virkelig satt i. Det er alltid hjelp å få,og jeg føler meg virkelig hørt,sett og ivaretatt.God,trygg og effektiv behandling til fornuftige priser i rene og hyggelige lokaler.Frode og resten av teamet fortjener alle de stjernene de kan få!

Veldig dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Vært hos Frode flere ganger det siste året og for hver gang blir ryggen og smertene bedre og bedre.

Frode kan absolutt sakene sine.