Akutt Kiropraktikk

Telefonnummer24 07 24 0724 07 24 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Løkkeveien 13 0253 Oslo

Siste vurderinger av Akutt Kiropraktikk

Anbefales - fikser vondt'ene dine!

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Hyggelig type som fikser vondt'er! Jeg har hatt vondt i rygg og arm/handledd. I begge tilfeller har jeg gått med smerter lenge, men det var først etter at jeg oppsøkte Frode at mine typer vondt'er/smerter ble veldig mye bedre/borte.

Jeg har ikke vært flink til forebyggende timer, men heller gått når jeg ble lei av at det gjorde vondt. Må gjerne ha noen behandlinger med kort tid mellom for å få full effekt, men effekt har det alltid blitt.
Det skjer at mine smerter kommer tilbake, men det har gått noen år mellom hver gang. Da må jeg en ny tur (runde) til Frode. Er alltid fornøyd! Har gjort det i flere år.

Det er enkelt å avbestille/endre time, inkl samme dag. Det synes jeg er meget positivt.

Beste kiropraktoren jeg har hatt!

Kiropraktor: Christian Øiom Skrevet

Flink og effektiv, og kommer med gode råd. Også godt humør som smitter når man syns det er kjipt å knekke ryggen!

Enestående kiropraktor i Oslo!

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Jeg hadde av-og-på ryggsmerter i 2 år, var slapp med å ta tak i problemet med det første dette grunnet av at smertene ikke satte seg inn så ofte og fordi de gikk over på et par dager, men når smerten først satt seg inn var den ille vond. Verdt å nevne er at jeg er en ung og sprek mann på 21 år som trener minst 4 ganger i uken.

Første steget i å prøve å løse dette ryggsmertemysteriet var å ta turen innom fastlegen som ikke gjorde noe mer enn å stille et par spørsmål og søke opp på Google, rett og slett patetisk.

Nok var nok og jeg tok kontakt med Akutt Kiropraktikk hvor en hyggelig mann på tråden var klar til å hjelpe, denne mannen er ingen andre enn vår supermann Frode! Etter første konsultasjon var jeg skeptisk til behandlingen jeg fikk og forundret over om en kiropraktor kunne løse dette ryggsmertemysteriet mitt.

Frode hadde en hypotese om hva problemet muligens kunne være, og fulgte meg opp i flere uker, med flere besøk i uken. Nå har jeg vært hos Frode i over 4 måneder og har ikke fått de kjente ryggsmertene tilbake en eneste gang!

Superman-Frode løste ryggsmertemysteriet mitt, og jeg er frisk som en fisk nå!

Anbefales på det varmeste! Han har fått meg på beina mange ganger opp igjennom årene! :-)

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Frode Sørholt var eneste kiropraktoren som hadde mulighet til å hjelpe meg første gang ryggen slo seg vrang da jeg var 21 år. Det var inneklemt dag (Kr.himmelfart/lørdag), men jeg fikk komme tidlig lørdag! Jeg hadde brukt 10 minutter på å komme meg ut av senga, men takket være Frode ble ryggen fin! Jeg dansa på skyhøye stiletthæler "hele natta" etterpå! (Spørs om jeg ikke hadde fått litt kjeft hvis kiropraktoren visste dét ;-) )
Jeg har vært trofast pasient i mer enn ti år. Får time fort. Det er en stund siden jeg har væt der nå, men det er fordi jeg bor langt unna. Har av og til dratt inn dit selv om det tar nærmere én time hver vei, fordi jeg er så fornøyd. Får jeg akutte plager i jobbsammenheng ringer jeg og får time så å si med én gang. Jobber i Osloområdet.
Fikk beskjed av lege for 5 år siden at svimmelhet var virus på balansenerven, og at jeg måtte forvente lang sykmelding. Jeg tok kontakt med Frode Sørholt, og han fant låsninger i nakken - problemet løst, og jeg friskmeldte meg.