Logo for Akutt Kiropraktikk

Akutt Kiropraktikk

Logo for Akutt Kiropraktikk

Om klinikken

Akutt kiropraktikk ble etablert i 2003 og re-organisert 2021. Vi har hjulpet pasienter til en bedre helse i over 20 år. Som kiropraktor i Oslo sentrum er det vår rolle å diagnostiserer og behandle muskel og skjelettplager. Vi er en viktig bidragsyter for å holde våre pasienter i bevegelse slik at de kan jobbe, drive med sport og på annen måte holde samfunnets hjul i bevegelse. Med vår faglige og erfaringsbaserte ekspertise, kan du være trygg på at du vil bli godt ivaretatt - Velkommen!

Siste vurderinger av Akutt Kiropraktikk

Kjempegod og effektiv behandling

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Meget dyktig og profesjonell. Han vet hva han gjør. Rett inn og knekk opp, og du kommer ut som en ny person!

Imøtekommende, erfaren og dyktig

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Jeg anbefaler Frode på det varmeste, da Alle mine fordommer fra tidligere kiropraktikk erfaringer ble motbevist etter bare første time!Jeg føler meg alltid godt tatt i mot og ivaretatt, og kjenner store forbedringer i ryggen etter mye kortere tid ( og til en mye rimeligere pris) enn forventet. I tillegg til effektiv behandling setter jeg stor pris på gode forklaringer på selve problemet, som har gitt meg en bedre forståelse for hele prosessen og dannet grunnlag for forebygging. Eksempelvis «knakk» jeg ryggen min flere steder daglig før jeg startet hos Frode, men etter at han lærte meg hva det faktisk gjør med kroppen, i tillegg til å ha forbedret ryggplagene, har jeg ikke lenger behov for å knekke ryggen selv.

Profesjonelle og flinke

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Hadde utrolig vondt i nakke og hode, fikk akutt time en helg. Møtte og forklarte problemet, ble henvist vider til legevakten mtp at plagene mine minnet om drypp. Imponert over at han ikke utførte behandling, men heller så alvorligheten og ville eliminere bort alvorligheten hos lege. Hadde God kontakt etterpå!

Profesjonell og dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Frode er en veldig kunnskapsrik og flink kiropraktor som tar seg tid til å høre på deg. Han har mye kunnskap og du føler deg trygg og godt ivaretatt. Kun etter få behandlinger er problematikken så og si utbedret og jeg kun går tilbake for preventivt vedlikehold.

Trenger du en flink kiropraktor gir jeg Frode mine beste anbefalinger.

Dyktig

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Har gått til Frode jevnlig en periode og er godt fornøyd med behandlingen jeg har fått. Frode tar seg god tid til å svare på spørsmål og gi råd knyttet til behandlingen. Han er kunnskapsrik og virker å ha god kjennskap til hvordan kroppen fungerer.