Logo for Akutt Kiropraktikk

Akutt Kiropraktikk

Logo for Akutt Kiropraktikk

Om klinikken

Akutt kiropraktikk ble etablert i 2003 og re-organisert 2021. Vi har hjulpet pasienter til en bedre helse i over 20 år. Som kiropraktor i Oslo sentrum er det vår rolle å diagnostiserer og behandle muskel og skjelettplager. Vi er en viktig bidragsyter for å holde våre pasienter i bevegelse slik at de kan jobbe, drive med sport og på annen måte holde samfunnets hjul i bevegelse. Med vår faglige og erfaringsbaserte ekspertise, kan du være trygg på at du vil bli godt ivaretatt - Velkommen!

Siste vurderinger av Akutt Kiropraktikk

Empatisk og effektiv

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Frode er flink til å lytte og tar seg god tid til å sette seg inn i pasientens problemstilling. Har lett reumatisme med stiv rygg og stiv nakke som er verst om vinteren. Bruker Akutt Kiropraktikk både ved akutte behov og i perioder forebyggende/lindrende.
Her får du trygghet og effektiv behandling. Ikke noe problem å få time raskt, alltid tilgjengelig på telefon.

Professionell Kiropraktor

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Sökte akuttid under en helgdag och fick hjälp omgående. Regelbunden besökare hos Frode som effektivt behandlar mina rygg- och nackproblem med långvarig effekt. Alltid nära till skratt vilket får ses som ett plus i kanten.

Anbefales!

Trygg og kunnskapsrik

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Har vært på behandling hos akutt kiropraktikk siden desember 2018. I tillegg til at ryggsmertene har forsvunnet har dette hjulpet meg mye med progresjon i treningen min. Jeg konkurrerer i verdenstoppen obstacle course racing og prestasjonen min har økt betraktelig siden jeg begynte med jevnlig behandlinger og har nylig kvalifisert til VM i sporten min. Anbefaler på det sterkeste.

Anbefaler Akutt Kiropraktikk !

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Akutt Kiropraktikk - m/- Kiropraktor Odd Frode Vivot Sørholt er en meget flink og profesjonell kiropraktor som kan anbefales. Jeg ble godt ivaretatt og etter noen få behandlinger merker jeg bedring men viktig å ikke slutte med behandlingen for tidlig da dette kan medføre tilbakefall. Etter en del behandlinger har jeg nå tatt en pause men viktig å lytte til "kroppens signaler" - er det behov for flere behandlinger vil jeg ikke nøle med å kontakte Akutt Kiropraktikk igjen.

Dyktig og kunnskapsrik

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Har i lengre tid hatt smerter i rygg og skuldre. Etter et par behandlinger hos Frode var alt mye bedre. En mann med mye kunnskap som gav gode råd og god behandling! Anbefaler Frode på det sterkeste.