Logo for Akutt Kiropraktikk

Akutt Kiropraktikk

Logo for Akutt Kiropraktikk

Om klinikken

Akutt kiropraktikk ble etablert i 2003 og re-organisert 2021. Vi har hjulpet pasienter til en bedre helse i over 20 år. Som kiropraktor i Oslo sentrum er det vår rolle å diagnostiserer og behandle muskel og skjelettplager. Vi er en viktig bidragsyter for å holde våre pasienter i bevegelse slik at de kan jobbe, drive med sport og på annen måte holde samfunnets hjul i bevegelse. Med vår faglige og erfaringsbaserte ekspertise, kan du være trygg på at du vil bli godt ivaretatt - Velkommen!

Siste vurderinger av Akutt Kiropraktikk

Utrolig dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Frode er en svært kompetent kiropraktor. Jeg kom til han pga. gjentagende episoder av kink i nakken. På noen få minutter følte han seg frem til låsningspunktene og løsnet opp i dem. Allerede etter første behandling hos han følte jeg meg mye bedre i nakken, og kunne bevege hodet mer eller mindre fritt - noe jeg ikke hadde kunnet gjøre på uker.

Frode er også en utrolig hyggelig og morsom kar og jeg kan derfor helt trygt anbefale ham til folk som sliter med en stiv rygg og/eller nakke.

menneskevenn og en sann hverdagshelt

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Frode er ikke bare en fin fyr, han er også meget dyktig på sitt fag.
her får jeg rask og effektiv behandling.

Dyktig og erfaren

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Får alltid rask og effektiv hjelp, føler meg også veldig trygg når jeg er hos Frode. Går aldri andre steder!

Ny 1. juledags opplevelse

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Ryggen ble vond rett før jul. 1. juledag ble jeg kjørt til Akutt Kiropraktikk og fikk behandling. Etter flere måneder med jevnlig besøk, er det mer over på vedlikehold.
Vi snakker en del om hva jeg skal gjøre selv. Det å bli bevisst hva som er greit å gjøre og hvordan ryggen reagerer på ulik oppførsel. Puste med magen. En hyggelig prat blir det også alltid tid til.
Anbefaler stedet til alle som har vondt.

Kan anbefales.

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Jeg sliter med ryggen min, spesielt korsrygg. Etter en låsning fikk jeg rask og god hjelp av Frode. Ryggen er mye bedre. Jeg stikker innom av og til, bra med litt velikehold. Kan anbefales!