Logo for Akutt Kiropraktikk

Akutt Kiropraktikk

Logo for Akutt Kiropraktikk

Om klinikken

Akutt kiropraktikk ble etablert i 2003 og re-organisert 2021. Vi har hjulpet pasienter til en bedre helse i over 20 år. Som kiropraktor i Oslo sentrum er det vår rolle å diagnostiserer og behandle muskel og skjelettplager. Vi er en viktig bidragsyter for å holde våre pasienter i bevegelse slik at de kan jobbe, drive med sport og på annen måte holde samfunnets hjul i bevegelse. Med vår faglige og erfaringsbaserte ekspertise, kan du være trygg på at du vil bli godt ivaretatt - Velkommen!

Siste vurderinger av Akutt Kiropraktikk

Norges beste kiropraktor?

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Gjennom mange år har jeg dessverre hatt behov for både forebyggende og akutt behandling for fra vond rygg til komplette låsninger uten å kunne gå. Hos Frode vet jeg at jeg hver gang får riktig behandling og blir bra igjen - hvordan han får det til er ubegripelig. Kan ikke bli bedre - anbefales på det sterkeste!

Veldig bra

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Jeg hadde vondt i høyre kne. Det viste seg at dette var på grunn av skjevhet i hoften min. Etter å ha fått behandling her har jeg ikke hatt vondt i kneet lenger. Profesjonelt og effektivt

Helt knall

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

For mine slitne og stive skuldre etter mang en lang natt i kongens klær med tung sekk på ryggen har Frode vært redningen. Plagdes tidligere med daglige smerter i skuldrene som gradvis er blitt bedre og bedre. Anbefales!

Anbefales - fikser vondt'ene dine!

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Hyggelig type som fikser vondt'er! Jeg har hatt vondt i rygg og arm/handledd. I begge tilfeller har jeg gått med smerter lenge, men det var først etter at jeg oppsøkte Frode at mine typer vondt'er/smerter ble veldig mye bedre/borte.

Jeg har ikke vært flink til forebyggende timer, men heller gått når jeg ble lei av at det gjorde vondt. Må gjerne ha noen behandlinger med kort tid mellom for å få full effekt, men effekt har det alltid blitt.
Det skjer at mine smerter kommer tilbake, men det har gått noen år mellom hver gang. Da må jeg en ny tur (runde) til Frode. Er alltid fornøyd! Har gjort det i flere år.

Det er enkelt å avbestille/endre time, inkl samme dag. Det synes jeg er meget positivt.

Enestående kiropraktor i Oslo!

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Jeg hadde av-og-på ryggsmerter i 2 år, var slapp med å ta tak i problemet med det første dette grunnet av at smertene ikke satte seg inn så ofte og fordi de gikk over på et par dager, men når smerten først satt seg inn var den ille vond. Verdt å nevne er at jeg er en ung og sprek mann på 21 år som trener minst 4 ganger i uken.

Første steget i å prøve å løse dette ryggsmertemysteriet var å ta turen innom fastlegen som ikke gjorde noe mer enn å stille et par spørsmål og søke opp på Google, rett og slett patetisk.

Nok var nok og jeg tok kontakt med Akutt Kiropraktikk hvor en hyggelig mann på tråden var klar til å hjelpe, denne mannen er ingen andre enn vår supermann Frode! Etter første konsultasjon var jeg skeptisk til behandlingen jeg fikk og forundret over om en kiropraktor kunne løse dette ryggsmertemysteriet mitt.

Frode hadde en hypotese om hva problemet muligens kunne være, og fulgte meg opp i flere uker, med flere besøk i uken. Nå har jeg vært hos Frode i over 4 måneder og har ikke fått de kjente ryggsmertene tilbake en eneste gang!

Superman-Frode løste ryggsmertemysteriet mitt, og jeg er frisk som en fisk nå!