Tinghauglegene DA

Hjemsengveien 7B 3140 Nøtterøy

Siste vurderinger av behandlere ved Tinghauglegene DA

Rask og problemfri

Lege: Olav Anders Rasting Skrevet

Jeg har ikke vært kunde lenge nok til å skrive noen vurdering, men inntrykket var bra. Håper på å skrive en bedre vurdering senere.

Hyggelig fyr

Lege: Olav Anders Rasting Skrevet

Opplever å bli tatt på alvor, men også stilt kritiske/gode spørsmål. Flink fyr. Det han ikke vet, sjekker han opp.

Fantastisk☺️

Lege: Cathrine Abrahamsen Skrevet

Beste legen jeg har hatt! Hyggelig og blid, tar deg på alvor, lytter, tenker høyt med deg. Effektiv å hjelpe med hva det skulle være, flink til å følge deg opp. Respektfull og virker som hun genuint liker jobben sin. Dyktig lege og et varmt, veldig hyggelig medmenneske😊

Hyggelig, men rotete

Lege: Olav Anders Rasting Skrevet

Rasting er blid og hyggelig. Tar en på alvor som pasient når man har time. Er derimot rotete, og kan bruke lang tid på å skrive ut resepter, samt å følge opp.

Arrogant og bastant

Lege: Ann Kristin Fet Støtvig Skrevet

Arrogant som pokker. Min flotte fastlege var på ferie så hun hadde dessverre ansvar. Spurte om en medisin som jeg ikke hadde tatt på ett par år men som jeg tar når det er virkelig nødvendig. Første svar fra hu var at jeg ikke kunne få siden jeg aldri hadde fått før. Jeg sa hu måtte se i journalen for hu tar feil. Hun gjorde det med da sa hu at det var for lenge siden til at jeg kunne få på nytt. Jeg kunne komme inn på time for å snakke om det uten at jeg kunne forvente å få medisinen jeg virkelig trengte. Endte med at jeg kjøpte illegalt så det ordner seg for min del. Men makan til arroganse. Hadde det ikke vært for at min fastlege er så ok hadde jeg byttet legekontor av prinsipp på dagen. Styr unna!!