Bellevue helsesenter

Ørsnesalleèn 37 3120 Nøtterøy

Siste vurderinger av behandlere ved Bellevue helsesenter

Fantastisk lege

Lege: Martin Handeland Skrevet

Sjelden jeg har møtt en så flink lege. Et eldre familimedlem fikk påvist alvorlig sykdom i høst. Legen var flink til å ringe å høre om hvordan det gikk, kom tilogmed på flere timers hjemmebesøk en kveld. Denne legen anbefales.

Tar opgaverne alvorlig.

Lege: Martin Handeland Skrevet

Bakke var jo en utrolig lege,som jeg holdt meget av. Min nye lege er utrolig han også ,blev veldig positivt overrasket ,så det er fint at fortsat føle seg godt tilpas og at blive hørt og få den bedste hjelpen. Kunne noen gange ønske at ikke vente tiden var så lang.

Veldig fornøyd

Lege: Martin Handeland Skrevet

Jeg har også "fulgt med på lasset" etter at fastlegen som har fulgt meg siden jeg lå i min mors mage gikk av med pensjon.
Både jeg og ungene mine har Handeland som fastlege, selv om vi bor et stykke unna.
Han er utrolig flink med unger, rolig, tillitsvekkende og oppdatert. Er det noe han ikke har 100% koll på, så søker han det opp.
Han følger opp og viser omsorg. Som kroniker er det veldig godt å ha en lege som ikke bare husker deg, men også som tar deg på alvor. Håper Handeland blir i jobben sin lenge!

Veldig fornøyd med Martin Handeland

Lege: Martin Handeland Skrevet

Jeg hadde "gamlelegen" som min faste lege i mange år og var veldig forøyd med han men må si at det var et utmerket valg å få inn Martin Handeland når gamlelegen gikk av som pensjonist. Er helt enig med det andre skriver her om at han er rolig, lyttende og behagelig. Noe som gjør at han er vekker tillit. Han er også oppdatert hele tiden på deg som pasient og det er viktig. Dessuten har han sans for å innføre ny teknologi slik at en pasient portal på nettet er på plass og en digital infotavle på venterommet. Jeg tror jeg aldri kommer til å behøve å se etter en annen fastlege.

Super lege.

Lege: Martin Handeland Skrevet

Vi er kjempefornøyde med vår nye fastlege (som overtok etter "gamlelegen" vår sluttet etter at vi hadde brukt han i 36 år.)Handeland er behagelig ,rolig,lyttende og viser interesse for pasientene sine.Han gir gode råd,og man føler at han hører og ser deg når man er der.
Det som kan bli bedre, er de som sitter bak skranken, ikke alle der er like hyggelige.