Bellevue helsesenter

Ørsnesalleèn 37 3120 Nøtterøy

Siste vurderinger av behandlere ved Bellevue helsesenter

Dyktig og behagelig

Lege: Peter Andreas Hoff Sbertoli Skrevet

En meget dyktig fastlege, føler meg godt ivaretatt.
Han virker veldig faglig dyktig, og kontakter ekspertise dersom det trengs.

Ikke kunnskapsrik og manipulerende

Lege: Lizeth Lind Jørgensen Skrevet

Denne legen nekter å sende henvisning. Hvis hun ikke liker deg fordi du vet mer enn henne, demonstrerer hun er arrogant i møte med pasienten og forholder seg til egen vurdering. Hun har som andre fastleger ingen kunnskap om verken hormoner og vitaminer/mineraler. Derfor blir man overkjørt. Det sier hun er hennes vurdering som gjelder. Hvordan jeg som gammel og godt kjent med min helse, bryr hun seg ikke om. Det er også et faktum at man kan bli sittende på venteværelset i opp til en time. Men hun er sjarmerende inntil hun blir sint fordi jeg ikke aksepterer at hun overkjører meg.

Dyktig lege

Lege: Lizeth Lind Jørgensen Skrevet

Jeg har gått til Lind en årrekke, og kan anbefale henne på det varmeste.
Hun er alltid imøtekommende og lyttende, er kunnskapsrik og handlekraftig.
Enste minus må være at det kan påløpe endel forsinkelser ved timer sent på dagen.

Ikke en lege jeg vil anbefale.

Lege: Lizeth Lind Jørgensen Skrevet

Meget hyggelige legesekretærer, greie lokaler lokaler. Føler at legen ikke lytter eller møter pasienten, og hun kan oppfattes som arrogant. Lar pasientene vente urimelig lenge, og har en bedrevitende holdning. Nekter å skrive ut legemidler og det kan ta evigheter å ta de enkleste tester. Har etterhvert fått mange dårlige erfaringer, og har byttet til annen lege. Manglende oppfølging ved flere anledninger. Glemmer å sende resepter, krangler på bagateller.

En veldig sympatisk lege

Lege: Peter Andreas Hoff Sbertoli Skrevet

Jeg føler jeg blir veldig godt ivaretatt. Legen er rolig og behagelig, et menneske jeg straks fikk tillit til. Han er flink til å kommunisere og forklare . Han henviser videre til spesialister når det trengs. Dette er en fastlege jeg håper blir lenge på Bellevue legesenter.