Bellevue helsesenter

Ørsnesalleèn 37 3120 Nøtterøy

Siste vurderinger av behandlere ved Bellevue helsesenter

Blir tatt på alvor

Lege: Peter Andreas Hoff Sbertoli Skrevet

Får rask hjelp med det jeg trenger. Alltid følelse av å bli tatt seriøst, lett å snakke med. Hyggelig mottagelse. Hensynsfull.

Flink lege

Lege: Martin Handeland Skrevet

jeg bruker handeland siden han starta på teie.jeg er kjempefornøyd fordi handeland er rolig lyttende og behagelig.han gir fløtte råd til pasienter.Han hører meg når det trengs og lett å kontake.jeg føler han som familie medlem altid når jeg besøker legesenter.

Ikke bra.

Lege: Anette Gry Andersen Skrevet

Overhodet ikke interessert i meg som pasient. Virker overlegen og kald.
Bestilte en ny resept via pasientsky i god tid før en utenlandsreise, purret på tlf til legekontoret da det nærmet seg avreise, kontordamen ble irritert for jeg måtte jo skjønne at resepten kom til å bli sendt, det ble den ikke så jeg måtte få nødresept på legevaktsapoteket. Sendte mail om dette til legen, hun gadd ikke å svare.
Varsel om legetime på akkurat det tidspunktet jeg sitter og får tatt blodprøve tikker inn på mobilen - for å få konsultasjonshonorar fordi hun tittet inn døra til blodprøvetakingsrommet.
En turnuslege ble satt til å operere ut en kul jeg hadde, Andersen tittet inn på rommet og samme skjedde, måtte betale konsultasjonshonorar der også. Mulig hun er ny og uerfaren og at ting blir bedre? Jeg har uansett byttet til en ny fastlege.

Fantastisk og sympatisk lege!

Lege: Peter Andreas Hoff Sbertoli Skrevet

Flink og forståelsesfull lege. Lytter og henviser videre ved behov. Kunnskapsrik og følger nøye opp pasientene.

Martin forstår deg som menneske.

Lege: Martin Handeland Skrevet

Jeg har stått på venteliste en god stund for å få Martin som min fastlege. Hvis du skal bytte, så kan jeg faktisk ikke få sagt nok hvor ufattelig takknemlig jeg er for en lege og person som Martin. Han er en mann som tar seg god tid til å lytte, sette seg inn i situasjoner og ikke minst at jeg virkelig føler meg sett. Han følger opp på en måte som jeg aldri har opplevd hos en annen lege før. Så tusen takk, kjære Martin, for at du er den du er.