Solvang Legesenter

Telefonnummer33 42 68 2033 42 68 ...
Skiringssalveien 24 3208 Sandefjord

Siste vurderinger av behandlere ved Solvang Legesenter

den beste

Lege: Are Austnes Skrevet

bytta til han i 2009 etter å ha fått et godt inntrykk av ham på legevakta. Han hører på hva du har å si, kunnskapsrik, rolig og vet hva han gjør. og spør alltid om det går greit når han undersøker deg. DEN BESTE legen jeg har vært hos. Men ei av helsesekretærene er litt ujevn på humøret, og en gang jeg skulle bestille time fikk jeg beskjed om at jeg ikke fikk pga smittefare ovenfor dem som jobba der. Hvis de er redd for smitte burde de ikke jobbe på legekontor

Anbefalles

Lege: Are Austnes Skrevet

Han har vært legen min siden jeg var 11 år og må desverre forlate han nå på grunn av studier i annen by. Jeg har ikke annet enn gode ord å komme med, så kan på det tryggeste anbefalle han.

Lytter, beroliger, henviser, faglig dyktig og tør å si det som det er.

Christian

Veldig dyktig lege!

Lege: Geir Fredborg Skrevet

Har hatt Fredborg som fastlege i mange år, både til meg og mine barn. Han er veldig dyktig både faglig, men også til å lytte og følge opp ting. Etter å ha vært inne hos legen føler du deg sett, hørt og tatt på alvor. Han er også god på å forklare medisinske saker på en måte så " vanlige" folk forstår. Han ser også sin begrensing, og tørr å ringe/ eller sende deg videre dersom han ikke kan gi deg svar eller er usikker. Kan varmt anbefales. Her er du i trygge hender.

Beste

Lege: Hans Kvalsvik Skrevet

Beste legen jeg har hatt. Han har alltid tatt seg tid til å lytte på hva jeg har å si. Å er man blitt urettferdig behandlet av andre instanser hjalp han meg med å få fjernet dokumentet som ble sendt til NAV.

Sånn der

Lege: Are Austnes Skrevet

Jeg har blandede følelser nå. Blitt lovet å ringt opp igjen, og ikke hørt noen ting. Føler ikke han tar meg seriøst nok, når jeg som pasient må fortelle han hva han skal gjøre. Men han er en man kan prate med, og som kan forstå en. Det skal han ha. Lytter til hva pasienten mener.