Solvang Legesenter

Telefonnummer33 42 68 2033 42 68 ...
Skiringssalveien 24 3208 Sandefjord

Siste vurderinger av behandlere ved Solvang Legesenter

En seriøs og kunnskapsrik lege.

Lege: Are Austnes Skrevet

Denne legen har vært fastlege for min mor som døde da hun var 90 år, han er fastlege for min far som er 100 år, og han ble min fastlege etter mine erfaringer som ledsager til mine foreldre.

Selv om han har det travelt, bruker han øynene godt. Han oppdaget en ondartet føflekk på leggen min i forbindelse med et legebesøk om en helt annen sak, og min far gleder seg til hver legesjekk for å få en prat med legen sin.

Vår fastlege er så ung at han har fått med seg den siste utviklingen i legevitenskapen, samtidig som han har praktisert lenge nok til å ha god erfaring. Våre beste anbefalinger.

En dyktig, rolig og tillitsskapende doktor.

Lege: Geir Fredborg Skrevet

Jeg er meget fornøyd . Opplever at han ser pasienten, lytter og har bred faglig kunnskap med begge bena på jorden. Opplever ofte at andre som har vært inne til time kommer smilende ut. :-)

Lege å stole på

Lege: Are Austnes Skrevet

Har hatt han i flere år og er fornøyd med hjelpen jeg har fått.

Dyktig lege, ikke så dyktig på kommunikasjon!

Lege: Hans Kvalsvik Skrevet

Jeg vil beskrive Dr. Kvalsvik som svært dyktig faglig, men kan oppleves som dårlig på kommunikasjon, han har til tider overrasket positivt på dette punktet, men totalt sett får man følelse av at han ikke er så veldig glad i å prate, man må gjerne spørre, og han svarer alltid godt, føler at han tar meg seriøst!

Fantastisk lege

Lege: Geir Fredborg Skrevet

Geir Fredborg er ikke bare en fantastisk dyktig lege, men en utrolig hyggelig person, som alltid har møtt meg med personlige erfaringer, forståelse og ydmykhet.