Glomma Tannklinikk

Glomma Tannklinikk holder til i Fredrikstad

Siste vurderinger av Glomma Tannklinikk

dyktig tannlege

Tannlege: Annie Munezero Skrevet

Dyktig og empatisk tannlege ,ofte bistått av dyktige sekretærer: Supisara og Ranya. Ett herlig team som alltid gjør sitt beste for deg.
God stemmning og man føler seg verdsatt og trygg.

Vennlig, dyktig og behagelig. Anbefales😊

Tannlege: Annie Munezero Skrevet

Effektiv, behagelig og flink til å informere. Dette var en positiv opplevelse på alle måter. Anbefales.

Verdens beste

Tannlege: Annie Munezero Skrevet

Annie er den beste tannlegen jeg har vært hos . Jeg har hatt tannlege skrekk i alle år . Etter timen med annie så føler jeg meg trygg . Hun er dessuten blid og profesjonell .

meget bra tannlegge

Tannlege: Runa Tøgersen Morger Skrevet

Meget bra resultat og behandling, samt bra pris. Tannlegen forklarte løsning på en forståelig måte, kunne ta meg med en gang selv om dette kun var en konsultasjon. Fikset 5 tenner uten smerter, kjente ikke engang at hun satt bedøvelse i hele overkjeven. Resultatet ble kjempefint, klarte også å treffe med farger på øvrige tenner. Prisen var også svært akseptabelt og langt rimeligere enn alt. behandling.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Runa Tøgersen Morger Skrevet

Beste tannlegen jeg har vært hos.

Runa er alltid blid og imøtekommende. Flink til å forklare hva som gjøres og hvorfor. Tar seg tid til å involvere deg som pasient med å forklare og vise hva hun ser og tenker.

Jeg opplever alltid at jobben gjøres effektivt og med godt resultat, uten unødig ubehag.

Gir også gode tips og råd med et smil.

Blir tatt imot av hyggelig og serviceinnstilt tannpleier. Prisene er også på den riktige enden av skalaen.

Kan anbefales på det sterkeste!