Glomma Tannklinikk

Glomma Tannklinikk holder til i Fredrikstad

Siste vurderinger av Glomma Tannklinikk

Dyktig og høy servicefaktor

Tannlege: Runa Tøgersen Morger Skrevet

Runa er en fantastisk flink tannlege, men i tillegg leverer hun maksimal service! Anbefaler henne til absolutt alle. Jeg med tannlegeskrekk har sluttet å grue meg til sjekk. Hun er veldig flink til å forklare hva som skjer hele tiden og har en veldig beroligende fremgangsmåte. Hun gjør seg selv nesten for tilgjengelig for sine pasienter, og hun gjør alt med et smil. Kan ikke få rost henne nok.

Rask, effektiv og kundevennelig

Tannlege: Runa Tøgersen Morger Skrevet

Super behandling en lørdag formiddag. Rask behandling og et fint sluttresultat. Og en super pris. Seks stjerner

Fantastisk tannlege

Tannlege: Lars Gjerlaugsen Skrevet

Kan anbefales på det sterkeste. For første gang har jeg boret hull uten å ha smerter. Tannlegeopplevelsen har endret seg helt etter jeg begynte å gå til ham. Studentrabatt har de også!

Fantastisk..!!!

Tannlege: Runa Tøgersen Morger Skrevet

Denne jenta er virkelig en av de fantastiske. Hun har tatt imot meg med min enorme tannlegeskrekk og behandlet meg med respekt og forståelse. Man skal lete lenge etter slike tannleger! Hun er effektiv, yter god service og er rett og slett helt fantastisk.
Får time tross for at man ringer seint. Anbefaler henne til alle jeg snakker med..!!

Den desidert beste tannlegen som finnes! :-D

Tannlege: Lars Gjerlaugsen Skrevet

Lars er den desidert beste tannlegen som finnes, han er varsom, tar seg tid til å gjennomgå hva han skal gjøre, meget flink til å sette bedøvelse (ingen smerte), utrolig dyktig, kommer aldri til å bytte tannlege! :-D