Ullevål Kirorpaktorklinikk

Kirkeveien 166 0450 Oslo

Siste vurderinger av Ullevål Kirorpaktorklinikk

Anbefales

Kiropraktor: Espen Aag Holth Skrevet

Espen er veldig en kunnskapsrik og sympatisk person. Man føles seg velkommen og ivaretatt. Kan anbefales på det sterkeste.

Effektiv og dyktig behandler

Kiropraktor: Espen Aag Holth Skrevet

Kom til Espen fordi jeg hadde muskler i brystryggen som sto i helspenn. Ryggen hadde låst seg etter en treningsøkt..
Jeg hadde smerter ved bevegelse, vanskelig for å puste og kramper i muskulaturen både bak i ryggen og foran i magemusklene.
Espen hadde satt av god tid og gjorde en grundig undersøkelse. Han var effektiv og nøye.
Han klarte på første behandling å få låst opp muskulaturen og få de til å slappe av.
Han viste også effektive øvelser jeg kunne utføre gjennom helgen.
Behandling nr 2 gjorde at restene av muskelspenningene slapp helt.
Kan trygt anbefale Espen.

En profesjonell, kunnskapsrik og imøtekommende kiropraktor

Kiropraktor: Alex Horne Skrevet

Jeg fikk time hos Alexander Horne pga smerter i rygg og ribbein. Alex fant raskt ut av problemet og lagde en detaljert plan som han delte med meg. Det var betryggende å få alt forklart steg for steg under behandlingen. Ikke bare hjalp han meg med å bli kvitt smertene, men han fant også kilden til problemet (som var et annet sted enn hvor jeg hadde smerter) og ga meg en plan å følge fremover.

I tillegg til å være en dyktig kiropraktor, så er han også en veldig imøtekommende og blid person. Det var rett og slett hyggelig å være der.

Jeg anbefaler Alex på det sterkeste!

Ivaretakende og seriøs!

Kiropraktor: Alex Horne Skrevet

Godt å bli møtt med interesse, forståelse og evne til å formidle behovet som vil være best ivaretatt ved videre oppfølging. Innga trygghet,- med humør i tillegg! Bra!

Proff, effektiv og hyggelig

Kiropraktor: Alex Horne Skrevet

Jeg har vært hos Alexander Horne med smerter i hofte, skulder og nakken, han identifiserte raskt og forklarte meg godt og grundig hva problemene var.
Behandlinger gir raskt effekt og hjemmetrenning jeg fikk fra ham har hjulpet masse!
Alexander Horne er en veldig dyktig og veldig hyggelig kiropraktor som jeg anbefaler på det varmeste!