Ullevål Kirorpaktorklinikk

Kirkeveien 166 0450 Oslo

Siste vurderinger av Ullevål Kirorpaktorklinikk

Kunnskapsrik og dyktig behandler som tar deg seriøst

Kiropraktor: Alex Horne Skrevet

Veldig fornøyd med behandlingen jeg får hos Alex Horne ifm. det som har utviklet seg til å bli kronisk "jumpers knee". Ble tatt seriøst fra første time med en grundig gjennomgang av bevegelighet, funksjonalitet og smerter i kneet og etter bare 5 behandlinger er jeg mye bedre. Kombinasjonen av nåler, massasje, "knekking" og styrkeøvelser har fungert over all forventning og oppleves nesten som en "mirakelkur" etter mange måneder med smerter som har gjort at jeg ved enkelte anledninger har måtte dra meg opp trapper etter rekkverket. Nå går jeg trapper uten problemer og gleder meg til fortsettelsen. Anbefales på det varmeste!

Kunnskapsrik og grundig 😊

Kiropraktor: Espen Aag Holth Skrevet

Anbefales sterkt bl a for personer med hallux valgus - en lidelse i foten som rammer 30% av voksne, men som kan bedres med riktig trening - for å slippe operasjon😊

Påvist prolaps i nedre del av ryggen

Kiropraktor: Espen Aag Holth Skrevet

Etter smerter i Høyre ben/rumpe i 6mnd. besøkte jeg Espen.
Han tok en test av meg og viste forskjellige øvelser som jeg skulle utføre hver dag.
Etter ca 7 uker ble alle smerter borte og jeg merker heller ikke noe i dag, 6mnd senere.

Profesjonell og trygg

Kiropraktor: Alex Horne Skrevet

Jeg har gått til Alex over noen mnd nå. Ryggen er mye bedre, og måten vi har kommet hit på har imponert meg. Jeg har hatt ryggvondt over flere perioder siste halvåret, og Alex har gitt meg endel hjemmeøvelser som går på mobilitet og styrke. Han har vist meg sammenhengen mellom løpingen min og ryggplagene og jeg ekstrem takknemlig for oppfølgingen.

Faglig dyktig og trygg

Kiropraktor: Alex Horne Skrevet

Går til behandling for nakkeprolaps hos Alex Horne, og er så langt veldig fornøyd. Jeg følges tett opp med øvelser og diverse typer behandling, får grundige forklaringer og føler meg alltid trygg og ivaretatt. Alex oppleves som faglig dyktig, profesjonell, engasjert, positiv og lyttende. Anbefaler han sterkt videre!