Ullevål Kirorpaktorklinikk

Kirkeveien 166 0450 Oslo

Siste vurderinger av Ullevål Kirorpaktorklinikk

Trygg, optimistisk og kunnskapsrik

Kiropraktor: Christine Grevle Iveland Skrevet

Utrolig dyktig kiropraktor som angriper problemet direkte men også ser helheten i systemet. Anbefales uten å nøle!

Dyktig og effektiv

Kiropraktor: Alex Horne Skrevet

Jeg kan varmt anbefale Alex som har hjulpet meg med mine smerter i brystryggen, nakken og skulderen/armen min. Han er svært dyktig og det er befriende å få så god og effektiv hjelp etter lang tid med smerter. Han tar seg god tid og jeg føler meg veldig godt ivaretatt. Han har gitt meg bra øvelser som har vært til god hjelp. YouTube-kanalen hans er helt topp.

Kunnskapsrik, trygg og flink.

Kiropraktor: Christine Grevle Iveland Skrevet

Christine viser god evne til å diagnostisere slik at man føler seg trygg. Samtidig ser hun hele mennesket, hun tar seg tid til å prate.
Hennes behandling har hatt god effekt og hun har gitt god instruksjon i hjemmeøvelser. Anbefales på det varmeste!

Omsorgsfull og profesjonell

Kiropraktor: Alex Horne Skrevet

Alex tar seg tid til å bli kjent med pasientene sine og til å forstå årsakene rundt smertene. Han er dyktig og profesjonell og jeg er veldig fornøyd med behandlingen for det hjalp meg å bli kvitt smerte i nakken og intense hodepiner. Anbefaler på det sterkeste.

Dyktig

Kiropraktor: Alex Horne Skrevet

Jeg fant frem til Alex Horne hos Ullevål kiropraktorklinikk ved en tilfeldighet da jeg hadde akutt behov for hjelp, og jeg er veldig glad jeg fikk time akkurat der!
Han er utrolig dyktig, lytter og viser interesse, forteller hva han oppdager under undersøkelsene og hva han gjør underveis i behandlingen - jeg føler meg veldig trygg på han og at jeg får riktig behandling.
Anbefaler han på det varmeste videre til andre.