Jessheimlegene DA

Skogveien 2 2053 Jessheim

Siste vurderinger av behandlere ved Jessheimlegene DA

Ufølsom og ingen forståelse

Lege: Sukhminder Kaur Skrevet

Har vært hos henne tre ganger og hun har alltid vært veldig forsinket. Hun har ikke vist noen forståelse eller tatt seg tid til å spørre hvorfor man ønsker det man gjør. Kommer til å bytte fastlege asap. Sure og gretne legesekretærer som jobber der. Føler det er et veldig useriøst legesenter.

Har blitt tildelt mange fastleger, denne lover bra.

Lege: Sukhminder Kaur Skrevet

En lege som ut i fra sine handlinger overfor meg har fremstått som både imøtekommende og handlekraftig. Og hun følger tydeligvis opp. Har en positiv opplevelse av denne legen.

Mistroisk lege

Lege: Bård Magne Nordheim Kvam Skrevet

Opplever å ikke bli trodd/tatt alvorlig når jeg har problemer som ikke synes utenpå. I tillegg var han sarkastisk sist gang jeg var der. Virker heller ikke som om han har peiling på hva som plager meg enda problemstillingen burde være godt kjent etter flere besøk. Når man er i en sårbar situasjon, burde man slippe å bli utsatt for slik respektløs behandling. For meg har han gjort problemene verre isteden for å hjelpe. Empati og medmenneskelighet, hva er det. Ny fastlege nå!

Ingen god lege

Lege: Bård Magne Nordheim Kvam Skrevet

Anbefales overhode ikke! Viser liten interesse for deg og er svært distré. Alltid store forsinkelser og bryr seg generelt lite. Dette er de eneste inntrykkene jeg sitter igjen med etter gjentatte besøk.

Den mest uinteresserte legen jeg har hatt.

Lege: Bård Magne Nordheim Kvam Skrevet

Virker mer opptatt av sin pc enn av deg. Her må du selv ha kunnskap om hva som bør gjøres og be om at det blir gjort. Hvor mange har det? Sikkert kunnskapsrik men virker tafatt.