Jessheimlegene DA

Skogveien 2 2053 Jessheim

Siste vurderinger av behandlere ved Jessheimlegene DA

Ikke anbefalt

Lege: Bård Magne Nordheim Kvam Skrevet

En lege som ikke tar seg tid til å høre på deg. Kommunikasjon er dårlig da han er veldig utydelig og ikke ser ut til å bry seg om pasienten. Sitter med slapp holdning i stolen mens man snakker til han og med mindre man spør han om noe så er det ingen info å få. Anbefales ikke.

Tar seg alltid tid til meg

Lege: Varun Kumar Sharma Skrevet

Dr. Sharma er en effektiv, høflig og dyktig lege jeg er svært fornøyd med. Han er ikke redd for å henvise videre til feks røntgen osv. Er han usikker når jeg er der tar han like gjerne en telefon til sykehuset og konfererer med legen der. Sammen finner de en løsning som alltid viser seg å stemme for min del.
Dr. Sharma er hyggelig, tillitsvekkende og flink til å lytte. Han viser aldri noen tegn på utålmodighet og svarer gjerne på ett par kjappe spørsmål, selv om du egentlig er der for noe annet.

Han er en lege jeg vil beholde til jeg ikke er noe mer, så jeg er lott smånervøs for at han skal slutte hos Jessheimlegene en dag. Det vil være ett enormt tap for meg og helt sikkert mange andre også.

Totalt uinteressert (når man først får time)

Lege: Bård Magne Nordheim Kvam Skrevet

Dårligste legen jeg har vært hos.
Har hatt han som fastlege i kanskje 8 år, og av de 6-7 gangene jeg har vært der har jeg bare fått komme til han to ganger.
Det var forsåvidt greit i ettertanke. .
De fleste gangene jeg har bestilt time har det vært 1mnd.+ ventetid.
(Selv med relativt akutte plager)
Sist jeg hadde time med han hadde jeg bedt om konsultasjon for flere ting.
Når jeg kom inn var han stresset og uinteressert. Virket ikke som han hørte på det jeg sa..
Han hadde bare satt av 5 min. til meg og rakk derfor ikke se på mer enn en ting.
En henvisning han skulle gjøre ble det heller ikke noe av før neste gang jeg kom innom.
Skulle ønske jeg kunne sett denne siden før jeg valgte han som lege.

Trygg, effektiv og pasienten tas på alvor.

Lege: Varun Kumar Sharma Skrevet

Jeg er imponert over effektiviteten. Kumar Sharma henviste meg til sykehus, og jeg fikk time umiddelbart. Han fulgte straks opp resultatene fra undersøkelsen. Da den ikke gav svar på hvor mine plager stammer fra, ordnet han med ny undersøkelse. Alt sammen med en fin tone og tydelige formuleringer både til pasient og kolleger. Lett å forstå at det ikke er noen ledige plasser på hans liste!

Hyggelig og hjelpsom

Lege: Varun Kumar Sharma Skrevet

Veldig flink og trivelig lege som tar seg god tid til pasienter. Fremstår kunnskapsrik og trygg. Anbefales