Logo for Fornebuklinikken AS

Fornebuklinikken AS

Logo for Fornebuklinikken AS

Om klinikken

Fornebuklinikken er Norges første kompetansesenter for kosmetisk kirurgi, etablert i 1984. Hvert år utfører vi flere tusen behandlinger på kvinner og menn.

Våre plastikkirurger er blant de mest erfarne og anerkjente i Norge. De utfører alle typer behandlinger innen kosmetisk/estetisk kirurgi for både ansikt og kropp, som ulike typer ansiktsløft, øyelokks- og øreoperasjoner, neseoperasjoner, brystoperasjoner, bukplastikk og kroppsforming/fettsuging.

Vårt kompetente team av kosmetiske sykepleiere skreddersyr et individuelt behandlingsprogram basert på en grundig hudanalyse. Behandlinger som tilbys er blant annet laserbehandling, injeksjonsbehandling, peeling, Dermapen og laserhårfjerning for ansikt og kropp.

Pasientsikkerhet er vår høyeste prioritet. Alle operasjoner gjennomføres med svært lav risiko for komplikasjoner.

Som pasient ved Fornebuklinikken kan du forvente personlig service og oppfølging, både før og etter din behandling. Vi viser ansvar også etter din operasjon, med kontroller og eventuelle justeringer dersom det blir nødvendig.

Siste vurderinger av Fornebuklinikken AS

Dyktig og kunnskapsrik - resulater over all forventning!

Lege: Jørgen Utvoll Skrevet

Frem til jeg ble operert av Dr. Utvoll har jeg alltid vært flau og misfornøyd over puppene mine, det til tross for at jeg hadde gått igjennom 2 operasjoner. Han er utrolig dyktig og kunnskapsrik, tilgjengelig og imøtekommende. Men det jeg setter mest pris på er hans FANTASTISKE estetisk sans!

Jeg har i ettertid på offentlige garderober fått komplimenter for puppene jeg tidligere var så flau over og kan ikke annet enn å oppfordre andre som ønsker et perfekt resultat å snakke med Dr. Utvoll.

Meget dyktig og fantastisk kirurg

Lege: Jørgen Utvoll Skrevet

Jeg dro til Jørgen for min 2. runde med brystoperasjon. Ønsket å forstørre/bytte implantater og rette opp i tidligere feil fra min første og tidligere operasjon som var utført av en annen kirurg 7-8 år tidligere. Jeg fikk et resultat som var langt bedre enn forventet. Helt perfekt! Han er en dyktig kirurg som lytter og bryr seg. Ikke minst så leverer han. Veldig veldig fornøyd! Denne operasjonen var verdt hver eneste krone.

Sjølvsikker, trygg og kunnskapsrik

Lege: Jørgen Utvoll Skrevet

Følte meg veldig godt ivareteke både før, under og etter operasjon. Jørgen utstråler ein sjølvsikkerheit som gjorde at eg følte meg veldig trygg på han, og at det var rett valg å bruke Fornebuklinikken. Han fekk fram kor kunnskapsrik han er, noko som var avgjerande for meg når eg tok valget om operasjon. Eg fekk utført både brystforstørrelse og full bukplastikk, for henholdsvis 2 1/2 og 1 veke sidan. Tilfreds med resultatet alt nå. Eg kan anbefale Dr. Utvoll på det sterkaste.

Meget pasientvennlig og profesjonell mann

Lege: Marius Barstad Skrevet

Fikk utført en brystforstørrelse av Dr. Barstad. Han var både profesjonell, kunnskapsrik og opptatt av gode og naturlige resultater som passet min kropp. Gir mine varmeste anbefalinger.

Trygg og svært nøye!

Lege: Marius Barstad Skrevet

Utført mageplastikk!
Har vært meget godt fornøyd med resultatet, selv lang tid etter selve inngrepet.
Fornebuklinikken føltes trygt, og man blir svært godt ivaretatt.